Norrköpingsfolk

direktörn

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2004
Hoj
zx6r(såld) gsxr750
Tja!
Finns det några norrköpingsor här som har lust att träffas och snacka hoj ,kanske över en kall öl ,nu när det är så satans långt kvar till man kan åka igen,

Jag bor vanligtvis i Norrköping men just nu bor jag på Irand sedan en tid. Finns det någon Irlandstråd för mig? Eller kan jag vara med i Norrköpingstråden ändå?

goodspeed skrev:
Jag bor vanligtvis i Norrköping men just nu bor jag på Irand sedan en tid. Finns det någon Irlandstråd för mig? Eller kan jag vara med i Norrköpingstråden ändå?
klart du får vara med här kompis

Som sagt kolla Norrköpings tråden som du skrev i igår =). Där planerar vi redan en fest.

Nae inte va vi vet. Men vi hade lite groupies förra sommaren *hehe* Eller va säger du Andersson =).

Det blir väl inte fören efter nyår iallfall. Men i slutet av januari skulle man kanske kunna planera in nåt

Clifton skrev:
Nae inte va vi vet. Men vi hade lite groupies förra sommaren *hehe* Eller va säger du Andersson =).

Det blir väl inte fören efter nyår iallfall. Men i slutet av januari skulle man kanske kunna planera in nåt
det duger ju gott med groupies,kan vara riktigt trevligt :tuttar

Clifton skrev:

ja fyfan... :D

vill minnas att det var 2tvillingar som ringde stup i kvarten :argpådato

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!