Norrköping!

Clifton skrev:
Blir kanon ses där

Sorry jag kan inte! Måste jobba med ett projekt som skall vara klart om några dagar. kan vi inte ta det i morgon i stället?

Ja där ser man... förut när jag tittat på din sida så var det "elektronik forum" typ? Snyggt jobbat iaf!!

Medin o Corp ska ni med ut o wheela lite idag då. Jag har kameran hemma nu. Jag slutar 17 så bara att höra av er om ni ska med. 0739924451

Clifton skrev:
Medin o Corp ska ni med ut o wheela lite idag då. Jag har kameran hemma nu. Jag slutar 17 så bara att höra av er om ni ska med. 0739924451

Sorry Clifton, kan inte i dag heller men i morgon då jä..la då skall vi åka :D Vad sägs om Lördag 8/5 kl 12:00 Mcorvars?

Det blir grajt. Då är kameran laddad o klar. Tar med mig både en Digital videokamera o sen en digital foto kamera. Så sminka upp er nu boys =) hehe

Har kollat på filmen nu boys. Hehe fan vilka stjärnor vi är Corp =).
Medin dig klipper jag bort annars ser vi andra så kassa ut hehe

Tjena... Var 3 st från lkpg vid MC orvars idag kl 12:00.. Träffa 4st rettor där iaf.. Vi åkte en liten tur på 50mil.. Vi (lkpg) folket tänkte åka från MC orvars imorrn vid tre... Wheela runt lite.. Kom dit om ni vill med.. MVH oscar (bergare) :yoparty

Tänk om man kunde.. :P

Har fel teknik eller för slö hoj för att åka på slangen.
Får titta på istället.

Har Ni funderat på att lägga ut film på nätet för beskådning?

//Jazz

Bergare skrev:
Tjena... Var 3 st från lkpg vid MC orvars idag kl 12:00.. Träffa 4st rettor där iaf.. Vi åkte en liten tur på 50mil.. Vi (lkpg) folket tänkte åka från MC orvars imorrn vid tre... Wheela runt lite.. Kom dit om ni vill med.. MVH oscar (bergare) :yoparty

Vart ligger Mc Orvars? Tänkte glida förbi :)

När du kommer in till nkpg så svänger du av första infarten från E4:an.
Sen fortsätter du ner mot centrum. Du kommer åka under 2st rondeller. fortsätt bara rakt fram så kommer se en Ok/q8 mack o en statoil så ligger McDonalds där med.
Där inne vid ok ligger McORvars

Santo skrev:
Vart ligger Mc Orvars? Tänkte glida förbi :)

Tjena.. Du kan juh åka med oss till norrköping om du vill.. Åker från linghem 14:30.. Du kan ju slå en pling isf..

MVH oscar

Last edited:
Blev inget idag...

Clifton skrev:
Men du hänger med o åker Jazz eller?

Jag tog tjejen med mig till Västervik på "bettan". Blev en lugn sväng idag. Hela E22 var full med poliser - Fartkontroller i varje buske. Även MC-poliserna har vaknat till liv.

Men sommaren blir förhoppningsvis lång så jag håller ögonen öppna när/vart Ni träffas.

Back