Norrköping!

Jg kommer vara där mellan 17-18 nångång!!

Mitt nummer om det skulle behövas: 0709- 99 99 85

//Niklas

Bergare skrev:
Är ett par grabbar som är sugna på å hänga med.... blev de 17:00 lr?

Vi säger väl 17:15 vid McOrvars då.

Campar: Om du kommer senare så kan du ringa min mobil o höra var vi är nånstans. Sen är det bara att blåsa dit om du vill :tummenupp

0733569679

Japp det gör jag!!

//Niklas

Nova skrev:
Vi säger väl 17:15 vid McOrvars då.

Campar: Om du kommer senare så kan du ringa min mobil o höra var vi är nånstans. Sen är det bara att blåsa dit om du vill :tummenupp

0733569679

Japp jag är där mellan 17:15 kanske blir lite sen men ska försöka hinna till 17:15

Vi väntar nog ett tag innan vi drar iväg så du hinner nog med Clifton :tummenupp

CAMPAR! Nova glömde sin mobil på jobbet sitt. Prova att ringa på min mobbe och se om du får tag på mig istället! 073-0443457 Niklas.

Jepp, det var riktigt trevligt :tummenupp
Kul liten raka nere i industriområdet campar visade oss/mej. Kommer att utnyttjas mer kan jag lova :banana

Kommer några hojar från Linköping... Kunde tyvärr inte komma igår. Ingen som är sugen på att åka lite i dag? Vi ska åka lite runt Norrköping... Skicka ett sms till 0707396841 om ni vill hänga med. :tummenupp

He ... vi e ett gäng på 5-7 pers från oskarshamn som brukar va där uppe ibland (de e ju inte mer an 20 mil :yoparty ).
Så kommer de ett gasglatt gäng på slangen så är de bara vi. :hihi
Brukar ni träffas varje helg lr.

Farsan bor i oskarshamn så ja brukar va där å åka med... Ska dit på måndag kväll... Slå en pling om ni kommer idag.. 0705653314

Back