Norrköping!

Då blir det bandag premiär. Ngn mer som skall dit ?? Vore kul med ngt känt ansikte ifall man skulle behöva hjälp =). Typ lyfta på skrotet på kärran.

Mantorpkörningarna missar man inte gärna!

I år är man dessutom "extrautrustad" med boxplats! :yoparty

Bara att hojta om det behövs hjälp med skrotlyft eller annat! :tummenupp

verkar som även jag TYVÄRR får rulla omkring på en gixxer i år.:huvet
Alternativet är att inte åka alls.:gnissla

fifan? Så illa? :D

Last edited:

Låter nice. Kan man ju komma och värma sig också =)

Självklart! :tummenupp

Låter nice. Kan man ju komma och värma sig också =)

Bytt hoj igen förresten? Du byter knarr oftare än en annan byter kallingar! :D

Last edited:
Hej, lite ny på den här forumsdelen. Tänkte kolla om garage möjligheter i norrköping då jag ska flytta hit i sommar pga jobb. Kommer att jobba som lärare i Katrineholm men bo i norrköping.
Vet ej vad jag hamnar i staden ännu. Lite tips på bra områden vad man ska söka osv?
Kör knappt någon gata alls, hojen i fråga är försäkrad ( avställd o sv.såld ) Jag är skötsam och pedantisk, så det kommer var lika rent och snyggt som innan.
Kanske finns garage dit jag flyttar med kollar redan nu. Flytten blir till sommaren, juni-juli någon gång. Vore ändå kul och träffa personer med samma intresse i ny stad.
Ha det/ Magnus

Hej, lite ny på den här forumsdelen. Tänkte kolla om garage möjligheter i norrköping då jag ska flytta hit i sommar pga jobb. Kommer att jobba som lärare i Katrineholm men bo i norrköping.
Vet ej vad jag hamnar i staden ännu. Lite tips på bra områden vad man ska söka osv?
Kör knappt någon gata alls, hojen i fråga är försäkrad ( avställd o sv.såld ) Jag är skötsam och pedantisk, så det kommer var lika rent och snyggt som innan.
Kanske finns garage dit jag flyttar med kollar redan nu. Flytten blir till sommaren, juni-juli någon gång. Vore ändå kul och träffa personer med samma intresse i ny stad.
Ha det/ Magnus

Hej Magnus,
som det ser ut nu kommer jag att från och med den 1 maj ha några lediga hojplatser i ett mc-garage i närheten av Nya torget. Skötsamma och pedantiska hojåkare är välkomna att höra av sig vid intresse.
Mvh Felix

Låter kanon, får först kolla vad nya torget ligger bara:).
Skickar ett pm inom kort.
Magnus

Hej Magnus,
som det ser ut nu kommer jag att från och med den 1 maj ha några lediga hojplatser i ett mc-garage i närheten av Nya torget. Skötsamma och pedantiska hojåkare är välkomna att höra av sig vid intresse.
Mvh Felix

varmare väder??? Är du inte klok???!!! ;) .... jaa just det ni i Sverige har ju fortfarande vinter... haha... själv har man tuffat runt i Karibien, Nya Zeeland och Australien de senaste månaderna! det är nästan att man tröttnar på sol och värme :) men bara nästan...

Just för tillfället ligger vi ett par hundra NM nordost om Nya Zeeland och har drygt 30 grader i luften och i poolen är det svalkande 27-28 grader! Det är hårt inom shipping...

varmare väder??? Är du inte klok???!!! ;) .... jaa just det ni i Sverige har ju fortfarande vinter... haha... själv har man tuffat runt i Karibien, Nya Zeeland och Australien de senaste månaderna! det är nästan att man tröttnar på sol och värme :) men bara nästan...

Just för tillfället ligger vi ett par hundra NM nordost om Nya Zeeland och har drygt 30 grader i luften och i poolen är det svalkande 27-28 grader! Det är hårt inom shipping...

Fyfan så det är där du håller hus :P

Läget med alla här då? Någon mer som är sugen på varmare väder?

Javisst, nu får det räcka med vinter. :)

:6surkart
:)

Last edited:
Då har man skaffat sej en hoj igen då efter ett uppehåll på massa år.. Blev en cbr1000rr-07.. Va ute och åkte premiär tur på några mil idag, riktigt nice:D

Hur länge ska man behöva vänta??!!!
Hojen är äntligen fixad *det var på tiden, förresten*,,,solen lyser,,,men var är väääärmen?
:gnissla

Nu är det hög tid att damma av järnslädarna där hemma i stugorna! Vad säga om mcorvars kl 12 på söndag (om det inte snöar)? Det verkar bli hyfsat varmt så att man slipper istappar på hojen.:yoparty

Ni e galna..

Är det bara jag som väntar på 2-siffrigt med marginal för att ta oskulden? Kallt som faaan ju :gnissla

Galna vet jag inte, men lite otåliga kanske.
Jag tog årets premiärtur förra tisdagen. Det var riktigt trivsamt i värmen(?) och hojjen gick som ett skott efter vinterns genomgång. Jag är tyvärr inte i stan denna helg, men kommer med vid något annat tillfälle. Se upp med rullgruset bara!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon