Norrköping!

Nån som är duktig på att slkruva som kan lära mig göra ventiljustering på en LC4 sen när jag grävt ner mig i det?

Helgen närmar sig = McOrvars kl.12.00 lördag o söndag

Augustifest på kvällen får man väl inte heller missa :Rockbanan

Hade tänkt åka med idag, men försov mig lite efter en bra lördagskväll :huvet

1:a september blir det ingen körning på Mantorp Park men väl den 21:e siktar vi på

Hoppas på en bra banavslutning på säsongen :yoparty

Last edited:
Nära nu!
snart dax o förpassa sig till det förlovade landet för tysk maltdryck och lyssna på lite oumpa, bumpa musik.
Superbike på söndag och sen lite inspirerad kurvkörning för hela slanten veckan efter.:banana
på vägen hem ska vi bara lära Danskarna att dricka kräftskiva och dansa på TheRockers köksbord.
Hoppas eran vecka blir bra med.:tungan

Fick just reda på att dansken tog fel i nån korsning och är på väg hit till Norrping. Muttrade visst nåt om att vi svenskar inte vet hur man framför ett 2-hjuligt fordon. då jag inte är hemma så får fanan flagga högt hos er andra och visa grötsmackaren hur vi gör det här i Vaterland när vi bombar barken av träpåkarna längs vägarna.:D

Ringensmiskaren har skruvat upp mina förväntningar nu,
bara så ni vet......
Jag blir ju nästan besviken om ingen åker åttor, nior eller vad ni vill runt mig den här helgen. :7peta

bara så ni vet......
Jag blir ju nästan besviken om ingen åker åttor, nior eller vad ni vill runt mig den här helgen. :7peta

Ledsen att göra dig besviken då, men jag är tokförkyld så det blir inget åka alls denna helg...

bara så ni vet......

Det där låter lockande - så jag kommer! :tummenupp
Ses på McOrvars kl 12! :)
Sen om jag lyckas är nått hel annat! :brinnerup Har kanske lite väl dåliga förutsättningar... Kommer troligtvis sitta bakpå på min 675:a...

Back