Norrköping!

Den svenska avundsjukan du vet! :tummenupp

( Min traktor har snart passerat 40k mil! :Bugar )

Haha ja lite avundsjuka är vi nog. Den ser fint ut! Bra köp (kanske) :tummenupp

Edit: Hojen såld till sthlm. Ska köpa en segelyacht (stortriss) först och sen en ny hoj, vad tråkig marknaden ser ut nu på beggat :död

Last edited:
Då vädret ser fint ut kommer jag troligen ta hojen ner till Norrköping imorgon. Tänkte passa på fråga om det finns någon MC parkering i närheten av Q-park i centrum eller hur nitiska P-lisorna är om man parkerar bredvid cykelställen där.

Igår gick det undan på racetracks körning. Eller så är det bara jag som börjar lära mig lite bättre hur man fotar så det ser rejsigt ut. :)

Det var en bunt kändisar där med.

Bilder

Några linköpingsbor som skall upp till Norrping imorgon? Ev. hakar jag på.

Visst är det "MC ORVARS GATUKÖK" ni menar som mötesplats? Jag är rätt grön på denna arena. Flyttade till Norrköping och köpte min första mc i slutet av februari. Ny på forumet sedan igår. Vore trevligt att åka lite i grupp framöver, men tyvärr passar det inte min planering idag. Hoppas att ni får en trevlig runda! Jag kommer garanterat med någon annan gång.

Är det någon som har tänkt åka från Orvars imorgon söndag? Vore kul få lite tips om trevliga mc-vägar i närheten nu när vädret är så strålande. Tid?

Är det någon som har tänkt åka från Orvars imorgon söndag? Vore kul få lite tips om trevliga mc-vägar i närheten nu när vädret är så strålande. Tid?

Mcorvars klockan 12 som vanligt. Idag var vi bara 4 tappra själar som tog en tur till Hjorthkvarn och åt glass. Hoppas på bättre uppslutning imorgon.

Skön sväng idag och bra ordning på åkningen,,,,, MEN var fan var vi, :confused: kurvor och krön i parti och minut.:tummenupp

Skön sväng idag och bra ordning på åkningen,,,,, MEN var fan var vi, :confused: kurvor och krön i parti och minut.:tummenupp

Först åkte vi E22 till Söderköping rv210 mot S:t anna & istället för att svänga vänster fortsatte vi mot Valdemarsvik där vi tog en fika. Efter det åkte vi tillbaka upp mot rv210 & svängde höger mot S:t anna följde vägen till Stegeborg färja till Vikbolandet höger mot Arkö sund vid Rönö svängde vi vänster mot Kättinge, rv209 (Arkösunds vägen) höger mot Arkö från Arkö sund körde vi tillbaka mot Östra husby där ni tankade...
Håller med mycke trevlig tur som Rogga & Håkan komponerade...:tummenupp

Först åkte vi E22 till Söderköping rv210 mot S:t anna & istället för att svänga vänster fortsatte vi mot Valdemarsvik där vi tog en fika. Efter det åkte vi tillbaka upp mot rv210 & svängde höger mot S:t anna följde vägen till Stegeborg färja till Vikbolandet höger mot Arkö sund vid Rönö svängde vi vänster mot Kättinge, rv209 (Arkösunds vägen) höger mot Arkö från Arkö sund körde vi tillbaka mot Östra husby där ni tankade...
Håller med mycke trevlig tur som Rogga & Håkan komponerade...:tummenupp

Ja just, full koll jag, nej.

... och sedan färjan till Kvarsebo (kaffe) och höger mot kvarseboringen mot Jönåker där tog vi höger på gamla E4:an sedan höger mot Shell i Katrineholm via Björkvik utan att stanna för kaffe.

Blev ju en riktigt trevlig tur idag.
Solsken, trevliga människor och bra vägar med nästan inget grus alls att hålla reda på.
En perfekt dag med andra ord.:tummenupp

Du körde väl inte lika fort på vägen som på recetrackkörningen i Fredags?

:skrämd

PMa om du vill ha resten av bilderna jag lyckades fånga dig på. :tummenupp

Bifogat

• IMG_3108.jpg
    IMG_3108.jpg
    209.9 KB · Visningar: 84
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25