Norrköping!

Fyfaaaan vilken dag! Det ska vara Håkans :arsele man ska ha i blickfånget för att det ska bli så där gott och härligt! :tummenupp:tummenupp

Nån gång skall jag pallra mig upp till er..

Du vet.....vi kan ringa dig kl 10 en morgon så att du vaknar. Om det är där problemet är. ;)

Vi bits inte. Ja inte de flesta av oss. Roger verkar bli lite instabil då han får kycklingröra till sin bakpotatis. :D:D

Sedan finns det de som INTE får någon kyklingröra
kane34.gif

Du vet.....vi kan ringa dig kl 10 en morgon så att du vaknar. Om det är där problemet är. ;)

Vi bits inte. Ja inte de flesta av oss. Roger verkar bli lite instabil då han får kycklingröra till sin bakpotatis. :D:D
När du betalar äter man oavsett om man har beställt eller inte:tummenupp.

kane34.gif

Du skulle ha beställt skagenröra så hade det löst sig:tungan.

Fyfaaaan vilken dag! Det ska vara Håkans :arsele man ska ha i blickfånget för att det ska bli så där gott och härligt! :tummenupp:tummenupp
Tack för det inlägget, nu kan man ju inte gå och lägga sig utan att ha den på näthinnan :huvet

kane34.gif

Om du inte bodde i andra änden av länet så hade jag kunnat bjuda på nygrillad kyckling och lök&tomatsallad serverat tillsammans med smörkokta gröna bönor och en riktigt kall tjeckisk öl. :tummenupp

@ ringensmiskarn: jag ville inte ha någon skagenröra :sissy

@ schnellfahren: ser fram mot både kykling och pils :nicka

@ övriga: film från dagens runda

Verkar som man missade nåt :(

Men får la ta igen det nästa helg, då blir det bomba halva öst-tyskland från bergen med Österrikes stolthet :brassahelvett

Om man inte får hushållsnära tjänster eller en sambo med nytorkat kort att valla :) Nästan lika bra det!

Nehepp...En kaffe och glass i Hjortkvarn ikväll kanske? De stänger kl 19......

@Roger, om du står kvar i kön och beställer själv, istället för att springa runt på gräsmattan med de andra barnen, så kanske du får något som även du tycker smakar bra. :krama

Nehepp...En kaffe och glass i Hjortkvarn ikväll kanske? De stänger kl 19......

@Roger, om du står kvar i kön och beställer själv, istället för att springa runt på gräsmattan med de andra barnen, så kanske du får något som även du tycker smakar bra. :krama

Hmmmmm!!!!
Kan tolkas lite olika. Om du står bakom i kön så nej tack.:eek:

Back