Norrköping!

Hittar inte så bra runt Norrköping så vill nån haka på på söndag närsom vore det kul.

för mig så hägrar en tripp till Danmark för att träna upp handleden medelst ölhävning, när jag återhämtat mig efter en instensiv tranäningsvecka så ska det köpas 2hjuling. Ny jeflar grappar, snart e jag på G igen.

@ Chirre: Dyker du upp på Sviestad imorgon? Grill på lörkväll så på söndag är man kanske inte körbar jätte tidigt...:fyllisar

@ Ingolf: Det är viktigt med rehab :fakta kör hårt :öl

Imorrn så drar jag å fotar lite på sviestad eller rättare sagt försöker fota:)..
Få se om nån av er fastnar på bild.....

@ Chirre: Dyker du upp på Sviestad imorgon? Grill på lörkväll så på söndag är man kanske inte körbar jätte tidigt...:fyllisar

Nej tyvärr, kommer inte i hamn förrän vid 22-tiden lördag kväll. Men det blir nog en sen kvällstur efter förtöjningen.

Tack för idag grabbar å tjejer!!! Det blev en del foton att sortera ca 2900 bilder så jag har hela natten räddad:(... Nästa gång man ska ut å fota så ska jag nog smörja in mig i solskyddskräm för jävlar va jag brände mig:(... Men va f...n är det banåkning så får man väl tåla lite sveda:)..
Några bilder kommer om en stund å resten någon gång senare....
Kanske va det ca 800 oki kort å resten lite suddigt men det var första gången man använde kameran...
Mvh Leif

Blir det nå åka imorrn söndag 27/7?

Hittar inte särskilt bra här nere, men är knasigt sugen på att få leka av mig lite efter massa mil med skjuts nu! :yoparty

Ring/messa enligt nummer i annons länkad nedan!

/ Johnnie

Hittar inte så bra runt Norrköping så vill nån haka på på söndag närsom vore det kul.

Se mitt inlägg ovan!

Jag är på!!!

Last edited:
12.00 vid Orvars eller?

Så är det allmänt nog för alla andra att hänga med också. Nån med bra lokalkännedom som kan guida oss till sköna vägar välkomnas! :)

Chirre: Slå mig en signal ikväll eller imorrn bitti så vi vet att det inte dyker upp nåt.

(Synd om nån får förhinder att inte kunna ringa den ensamma stackarne på Orvars och berätta det!)

Jag kommer nog inte hänga mkt mer¨här efter att jag loggat ut om en stund, är inne på kneget nu och fixar lite, sen är det kväller igen!

/ Johnnie

Det är lugnt, jag drar iväg ett mess i morgon. Fast 12 blir liiite tidigt för mig.

haha.. You snooz - you loose..

Det är lugnt.. Jag bor i smeten och har klubban i blacka, så jag har massa logistik för att komma ner..

vi hörs imorrn då.. 13.00 annars ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...