Norrköping!

Jeg är helskinnad men det va en kille som åkte med oss som heter Pär....det såg riktigt ruggigt ut men med facit i handen så mår han helt ok han kommer att ha ont en "liten" stund bara !
Man får ju lite tankar om att man ska va rädd om sig:rolleyes:

Det är ingen som har kontakt med Freddo77??? han åker ju nämligen en mille.
visa gärna länk... hittade nämligen inget när jag sökte i tidningarna.

ja vi får verkligen hoppas att det inte är något livshotande iaf. och att han klarar sig helskinnad.

Last edited:
Jag är supersugen på att åka lite.. Fått ner hojen nu :)!

Kommer nog ner ikväll, men relativt sent. Imorrn åker jag gärna om någon är sugen!!

Drar iväg en sväng med familjen på minisemester till sydligare breddgrader så nåt helgåka blir det inte för min del.
Om vädret är juste så blir det därimot en tur till gelleråsen för lite kurvkurs i börjarn på nästa vecka. Tar nog med mig FZ1, tycker att han har sett lite ostabil ut på senare tid och en sån kurs skulle nog vara nyttig för honom.:rofl

Ha det så kul nu i helgen och håll er på hjulen/t.

ingen som är sugen påa tt köra nåt idag?
drar ut en sväng nu men tittar förbi här igen om nån timma, för att se om nån är sugen :)

Om någon skulle vara sugen på en riktigt bra vägkarta, så kan jag fixa det:tummenupp

"Utmärkta Vägar"

En av dom bästa på marknaden faktiskt:)
Dessutom till samma pris som SDK-medlemmar betalar: 100kr/st
Anledningen är att det är gamla loggan på dom, å det kvittar ju för icke ducatist:D

Hmm, det är inte bara jag som ser ostabil ut, vädret känns inte ett dugg bättre :gnissla

Men om det stabiliseras till imorgon 11.55 så tar vi en kurvkurs med start på McOrvars...

Jag skulle också vara intresserad att haka på, men det beror lite på vädret .. Kanske det är nån fler från linköping som är ev sugen att haka på?

Hellu i regnet. Hittade denna torrent. Skön avkoppling med tips om spårval på Ringen och Helmuts egna stalltips - samt lite turistinfo från omgivningarna. Helt rätt att titta på när vardagen känns för påträngande. ;)

http://tinyurl.com/6cz662

/Ricky

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC