Norrköping!

blir väl McOrvars kl.17.00 ev lite senare. kom dom som vill.

Vi ska som jag skrev åka efter jobbet idag. Kommer va i Linköping vid 17 o söka oss upp mot Norrköping för ett ärende. Sen är det inte bestämt ifall vi fortsätter längre efter det. Men vi hinner inte upp till kl 17. Isf närmare 18!
Skicka gärna sms (nummer på förra sidan i tråden) om ni fortfarande är i närheten av Norrköping den tiden!

/Fredrik

Vi ska som jag skrev åka efter jobbet idag. Kommer va i Linköping vid 17 o söka oss upp mot Norrköping för ett ärende. Sen är det inte bestämt ifall vi fortsätter längre efter det. Men vi hinner inte upp till kl 17. Isf närmare 18!
Skicka gärna sms (nummer på förra sidan i tråden) om ni fortfarande är i närheten av Norrköping den tiden!

/Fredrik

hm, okej... vi får la se då... :D
men killar na med er 6??? ska ni ut?

Imorn blir det körning för oss. Var har vi inte bestämt än. Nån fler som ska ut?

jag ska nog ut en sväng, ska dock jobba lite på förmiddagen.
Doable du kan ju dra i väg ett sms innan du sticker ut i morrn om du vill.

Vi är nog typ 5 pers från Katrineholm som gärna hänger på en sväng i sommar!
:tummenupp

2* TLR, en duke, min vtr å en zx6..

Tja, jag vet inte om vi har 17,00 kvar på Shell på onsdagar,,, skulle vara kul att se lite med våra hojar och åka eller bara dregla på våra maskiner, eller åka till typ Norrköpingsgänget.

Anders Jonsson var lite organisatör förra året och året dess för innan.

Rolle med Ninja 7:a

@Firefox: Brukar flänga lite överallt... Örebro känns ganska avlägset iofs, men men... får se imorgon.

@franka: Drar iväg ett sms innan jag sticker ut. Är mest sugen på "rakan", så kommer nog mest hänga där om d inte blir Örebro då.

kl. 16 på rakan förbi posten vid reningsverket är det som gäller, ifall det är några fler som vill joina. Vi stannar nog där ett tag o leker :)

Om det inte hade vart motoGP just nu så hade jag kunnat ta mig ned till norrköping och stått på orvars vid 15.

Men om någon/några åker vid 17 från orvars så kan jag vara där.

Till 15 hinner jag inte, men 15:30 däremot.
Svänger förbi McOrvars 17 oxå, så du oxå får en chans Eniac.

Back