Norrköping!

FZ1 skrev:
2124075 Ctrl+C från PekingMC

Välkomna att delta i Pekings 1:a Majkortege.
Samling 13.00 vid gamla Ericssonområdet. Kortegen avgår ca 13:45 och avslutas vid idrottsparken där aktiviteter från andra arrangörer tar vid.

För deltagande tar Peking MC ut en avgift om 10 kronor per ekipage där överskottet går till välgörande ändamål med inriktning på verksamhet för barn/ungdomar.
Förra årets överskott gick till BRIS .

Tack för info´n :)

Läste i NT om körningen i morgon, va skapligt sugen på att åka med åkte hem till karlstad nu. Blir det många här i från som ska åka eller?

Mr Helmut skrev:
2125681 Läste i NT om körningen i morgon, va skapligt sugen på att åka med åkte hem till karlstad nu. Blir det många här i från som ska åka eller?
Jobbigt att åka tåget ,kopplingslir kokpunkten krompråmar som välter mm =). Men åka o kolla är ju alltid ball . =)

Vilka ska åka i tåget imorgon. Jag tänkte göra det iallfall o blir nog att ta bönan med sig också. Va sägs om att mötas upp på McOrvars förs för att sen åka lite samlade till ericsson parkeringen

Clifton skrev:
2126883 Vilka ska åka i tåget imorgon. Jag tänkte göra det iallfall o blir nog att ta bönan med sig också. Va sägs om att mötas upp på McOrvars förs för att sen åka lite samlade till ericsson parkeringen
Vilken tid ?

Hej på er! Jag kommer till McOrvars och hälsar på er idag men jag tänker inte åka i tåget då min Gixxer inte är körbar än! Jag åker på frugan´s Fws 400 :D

Bilder från 1 maj tåget

Bifogat

• DSC_0037ny.JPG
    DSC_0037ny.JPG
    124.7 KB · Visningar: 80
  • DSC_0042ny.JPG
    DSC_0042ny.JPG
    130.1 KB · Visningar: 104
  • DSC_0035ny.JPG
    DSC_0035ny.JPG
    115.2 KB · Visningar: 111
Last edited:
Clifton tror jag kom precis när vi åkte! Zx9 Stefan skulle byta till sliponet så vi var tvungna att åka........sen ville han inte åka ialla fall :gnissla

Hej alla norrköpings bor!
tänkte bara säga att idag stod det om Sajks bort gång i NT.
lite tider om begravning och minnes stund. men jag vet inte om det är samma tid som dom annhöriga är där? någon som vet?

Robban Nr1 skrev:
2133135 Hej alla norrköpings bor!
tänkte bara säga att idag stod det om Sajks bort gång i NT.
lite tider om begravning och minnes stund. men jag vet inte om det är samma tid som dom annhöriga är där? någon som vet?

Jag har ju inte NT, så jag har inte läst ännu. Jag har ringt morsan å bett henne spara tidningen...
Men jag tänkte bara höra vart han begravs, å när... om nån vill berätta..(?)

Det är en öppen begravning så alla som vill är välkommna. Så det är nog datumet som står i tidningen. Det va väl den 19:e maj va klockan minns jag inte

Nu är tiden inne.. nu måste jag fråga! någon här inne som äger en vit gsxr med nummer 46 på? :tomten ser den varje dag.. ja den står ju rakt över gatan.. jag måste veta! *nyfiken*

PiEn skrev:
2137873 Nu är tiden inne.. nu måste jag fråga! någon här inne som äger en vit gsxr med nummer 46 på? :tomten ser den varje dag.. ja den står ju rakt över gatan.. jag måste veta! *nyfiken*

Varför är tiden inne...? :va

Det e inte jag iaf. Ska köra mig trött på motard först ... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma