Norrköping!

Vaknade upp kl08:21

Vaknade vädret är klockrent, jag tänker inte vänta med att köra tills solen är borta ni andra som är LEDIGA kan ju slå mig en signal om ni är sugna på att köra. 0708-793609 Martin Björk

ps. Sajk det finns säkert nåt om Jesus eller nåt annat roligt att titta på om du inte kan va med och leka :D har du tur lite GP kanske....
ses där ute......

Frredde skrev:
2083528 *haha*

Den herrn har faktiskt vuxit till sig verkar det som. Enda gången han drar på nu, är om jag gör det :hihi

På det stora hela e han riktigt duktigt :)

Ska du med oss ut på lördag eller söndag kanske...?

Låter ju bra :) Ang helgen vet i fan.. Har ju fullt upp, dra iväg ett sms innan ni åker (om ni nu inte redan gjort det alltså) ;)

Bjork skrev:
2086742 Vaknade vädret är klockrent, jag tänker inte vänta med att köra tills solen är borta ni andra som är LEDIGA kan ju slå mig en signal om ni är sugna på att köra. 0708-793609 Martin Björk

ps. Sajk det finns säkert nåt om Jesus eller nåt annat roligt att titta på om du inte kan va med och leka :D har du tur lite GP kanske....
ses där ute......

ska ut om en stund o åka så jag hänger gärna på !!!! mob nr 0707146316 o solen skiner :Bugar

God damn vad surt att bara ha en person att övningsköra med. En sån här fin dag som det varit idag borde det ju vara olagligt att inte fara ut om man har en hoj. Går iofs rätt bra med körningen, men det e dax att få lite mer körvana/ryggmärgskänsla nu. Ska ju köra upp 18e maj... :gnissla

idag såg jag en en snubbe med svart och vitt a-star ställ och en rostbrun/bronsfärgad sukka gsx r nånting, såg ut som en 03 eller 04. VHEM VHA DHET?

hmm det var iaf inte mig du såg sajk =P Var i stan en sväng men såg inte en hoj =( . Men mot hjortkvarn kom det hojar i parti o minut =) . Han med årets första buuuurnis osså =P . Fick poå en pungkrossar whhhhheeelliiiieee osså =)

Såg också en kopparfärgad gixxer. Har inte sett den förut. Vet inte om det är den som funnits i stan ett tag.

Last edited:
Vårtur!

Vårens första samlade tur?

Möt upp imorgon 17/4 kl12.00 vid McOrvars så drar vi till Statoil Norsholm där Linköping möter upp 12.40 så tar vi en sväng...

Jobbar till 18 imorgon tyvärr. Men det skulle tydligen bli rätt kasst väder imorgon.

Men på tis slutar man 16 så då blir det nog en tur.

Clifton skrev:
Jobbar till 18 imorgon tyvärr. Men det skulle tydligen bli rätt kasst väder imorgon...
Clifton den sanna optimisten, idag skulle det vara 8°C och regn enligt prognosen...säsongens finaste dag blev det, har du inte lärt dig att inte lita på SMHI!!!

Vi har fortfarande inte sett en enda röken av den där gixxern...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back