Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Clifton skrev:Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
så bästa alternativet är väl nån som bor i stan Clifton skrev:Så va händer nästa helg då. Har ni fixat nåt ställe?.
sajk skrev:CLIFFAN VA I HELVETTE????? Nu asså, BRUDEN HAR FAN INTE STÄLLET I 48 TIMMAR HAR DU HÖRT TALAS OM FREDAGAR?`ELLER ÄR DET KANSKE LÖRDAGAR DU SAKNAR? EN AV DAGARNA FÅR DU KASTA UT KÄRRINGEN ANNARS KOMMER JAG DIT Å GÖRT ÅT DIG! TA EN SMÄLL FÖR GÄNGET NU SÅ KANSKE JAG UPPDATERAR NÅT VIKTIGT OM DIG NÅNSTANS.
ROBBAN, JAG KAN BARA SÄGA URSÄKTA MIG OCH ÅTERKOMMA SÅ FORT JAG TAGIT TAG I MITT FATTIGA LIV.
FZ1, JAG VET INTE OM JAG SKA ÄLSKA ELLER HATA DIG. DEN GULA HAR VARIT VINTERNS RUNKOBJEKT. I'M BULLSHITTING YOU NOT.
OM NI ANDRA SOM GILLAR IDÉN OM EN ALLDELES EGEN KLUBB HÄR I STAN SKULLE TA Å FÅ ÄNDAN UR OCH REKRYTERA LITE BRA FOLK SÅ KANSKE VI KUNDE TA Å BILDA EN FÖRENING, FÅ BIDRAG, TA UT EN KLUBBAVGIFT OCH SKAFFA EN KLUBBLOKAL MED MC GARAGE TILL ALLA OCH ÖLKVART I HÖRNET.
Det var väl allt från mig för denna gång.
Till alla er som verkar bli färska i den nya gruppen för säsongen 06 vill jag bara säga välkomna och att jag faktiskt brukar va sån som jag verkar i texten ovan, HÅRD MEN RÄTTVIS!
/sajk

Bjork skrev:
ja som tänkt mig skaffa en sådan där motard Robban Nr1 skrev:Hm, bara sporthojar?ja som tänkt mig skaffa en sådan där motard
![]()
Bjork skrev:nej skoja bara, sajk har ju oxå en sån liten leksak och han får va med=)
Bjork skrev:nej skoja bara, sajk har ju oxå en sån liten leksak och han får va med=)
ne skojja ba... Clifton skrev:Blaha blaha blaha. Lös problemet med ställe nu istället. Är inte många dagar kvar nu

Clifton skrev:Festen vi skulle ha. Den planeras till lör men vi har ingenstans att vara

PiEn skrev:attans I'm still in GBG på lördag![]()
Clifton skrev:Festen vi skulle ha. Den planeras till lör men vi har ingenstans att vara

Clifton skrev:Verkar inte som så
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!