Norrköping!

Bergare skrev:
Låter inte dumt.. sitter å suger i mig grogg å ser hojfilmer nu, inte alls dumt..

Life is sweet some times!

För den delen för alla er som håller till på den här tråden: Jag behöver ett bättre (beggat) framdäck om någon månad. Dock ingen hockeypuck.
Hör av er om ni sitter och klämmer på något!

vtwin skrev:
Life is sweet some times!

För den delen för alla er som håller till på den här tråden: Jag behöver ett bättre (beggat) framdäck om någon månad. Dock ingen hockeypuck.
Hör av er om ni sitter och klämmer på något!

Har massa klistriga framdäck(dunlop) som gått 20min på bana.. Av ngn konstig anledning så ryker de bara till om mina bakdäck medans framdäcken ser ut som nya..

Bergare skrev:
Har massa klistriga framdäck(dunlop) som gått 20min på bana.. Av ngn konstig anledning så ryker de bara till om mina bakdäck medans framdäcken ser ut som nya..

Nej det är ett riktigt mysterium varför dina bakdäck smälter som smör i solsken :D
Känner du för att kränga en framsula framöver så är jag sugen på ett :pannkyss

1. Medin
2. ecce/björn
3. vtwin/Niklas
4. Tokas/Torsten
5. Kokke

Klockrent, klart man dyker förbi!

Bergare skrev:
Haloj.
Vad är det för dimission?
120/70-17 eller....

Syss skrev:
Antar att man inte är inbjuden, då... :tungan
Nej hur kan du tro det? Du måsste väl platsa in i kategorin "tokiga hojåkare"!

eller som du själv skriver: "Du får komma om du känner dig välkommen." :tummenupp

Syss skrev:
Antar att man inte är inbjuden, då... :tungan

Jag har bara ett krav: Vara ägare av mc sen om den är stor, liten rund eller ful skiter jag i. Tanken är ju att vi ska tjöta hoj utan att få dvs blickar, pikar från resterande mäniskor som inte förstår skilnaden på en Honda GW och en R1. Typ nått sånt i alla fall... :hoppa

ecce skrev:
Jag har bara ett krav: Vara ägare av mc sen om den är stor, liten rund eller ful skiter jag i. Tanken är ju att vi ska tjöta hoj utan att få dvs blickar, pikar från resterande mäniskor som inte förstår skilnaden på en Honda GW och en R1. Typ nått sånt i alla fall... :hoppa

Quote på mitt eget inlägg :va Har jag inte gjort förut. Var inte menigen att låta elak och inte välkommna dig :huvet så klart du ska infina dig här :fyllisar

Åt vilket håll i stan ska man dra sig för att få ta del av spritdrickandet och hojsnackandet?? (26/2) :fyllisar
Omformulering av fråga: Vart i stan kommer festen hållas?

vtwin skrev:
Åt vilket håll i stan ska man dra sig för att få ta del av spritdrickandet och hojsnackandet?? (26/2) :fyllisar
Omformulering av fråga: Vart i stan kommer festen hållas?
vtwin, vi kan gå dit ihop. Jag vet vart det är :fyllisar

ecce skrev:

Ja, nu är jag ju i kungliga huvudsaken den helgen, är ju Judas Priest. Men nästa gång, kanske? Vore skoj! :)

Okii imorgon är det söndag. Någon som är morgonpigg? Tänkte iaf ta en tur mot Getå å den vanliga rundan, nån som hänger på?

McOrvars kl 10:00 imorrn.

om det endå kunde vara sommar!

MostWanted skrev:
Okii imorgon är det söndag. Någon som är morgonpigg? Tänkte iaf ta en tur mot Getå å den vanliga rundan, nån som hänger på?

McOrvars kl 10:00 imorrn.

om det endå kunde vara sommar!

ÖÖöö va :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...