Norrköping!

Medin skrev:
Bergare, turbo är FETT, provkörde en R1 turbo (230 Hk) och en Bimota YB11 (288Hk på slangen). Bimotan var det sjukaste jag kört i hela mitt liv :D Inga problem att weela i 230km/h haha
Åhfan.. 288 hk låter riktigt tuff, vem våga låna ut en sån? Men bimota, nja ja vet inte..

Bergare skrev:
Åhfan.. 288 hk låter riktigt tuff, vem våga låna ut en sån? Men bimota, nja ja vet inte..

Det var en kille som brukar handla grejer på mitt jobb som var intreserad av att byta mot en Ducati 996sp, så jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att göra ett inbytestest :tummenupp

Medin skrev:
Det var en kille som brukar handla grejer på mitt jobb som var intreserad av att byta mot en Ducati 996sp, så jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att göra ett inbytestest :tummenupp
Vill oxå va hojhandlare... Blev de ngt inbyte då? Isf kan ni väl ha den som demohoj, hehe

Bergare skrev:
Vill oxå va hojhandlare... Blev de ngt inbyte då? Isf kan ni väl ha den som demohoj, hehe

Som synd är att vi inte kunde byta in Bimotan för det pris som han ville ha, så han sålde den privat. Han kom till jobbet och hämtade Ducatin efter två timmar hade han satt den i sidan på en bil (utan försäkring)

Har varit inbrott i mitt garage i veckan.. En husaberg fe400-03 är stulen.. Hittar ngn den så är hittelönen 15000kr

Reg nr uel307
ram nr yu7fe4e8930000002
motor nr 40131043

Bergare skrev:
Har varit inbrott i mitt garage i veckan.. En husaberg fe400-03 är stulen.. Hittar ngn den så är hittelönen 15000kr

Reg nr uel307
ram nr yu7fe4e8930000002
motor nr 40131043

Fyfan va surt att läsa :mad:
Håller öronen och gluggarna öppna.
Hoppas den snart kommer åter till din ägo.

vtwin skrev:
Fyfan va surt att läsa :mad:
Håller öronen och gluggarna öppna.
Hoppas den snart kommer åter till din ägo.
Inge kul att den e borta.. De värsta e ju att ja lär veta vem de e som snott hojen.. De måste va ngn som visste att dom stod där å att ja inte va hemma..Äh skit samma nu, nu dricker vi bärs istället.. Kul förresten vtwin att du kollar nkpg inläggen ibland, så att du inte glömt bort all som har me hoj å göra... Du får ta å fixa ngn hoj te nästa sommar igen... Själv håller ja på å bygga vinterhoj.. en r1:a fighter.. ska bara byta motor å lite.. Å bygga dubbdäck, fyy faan va jobbigt.. Du får komma hit å slipa bult om du vill :D provkörningar i vinter e betalningen :hihi Hare bra nu!!

Clifton skrev:
Jag skulle gärna åka men får nog inte eftersom hojen inte står på mig.

Det gör inget. Man får vara med ändå, man fyller bara i på anmälnigsblanketten vem som äger hojen. Blanketten fins här

Ok fan va bra. Men såg att jag jobbar den 8:e så får bli att köra den 22:e istället

Nej va fan har juh trott att jag inte har fått köra. Vill lätt köra på bana tro mig. Men börjar jobba 17 på ons så går inte. Men den 22:e är juh körning igen så får satsa på den dan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park