Norrköping!

Lite spruckna kåpor å så.. Böjd bakram.. Klara mig bra själv, de gick väldigt sakta. Å så rök de jäkligt häftigt om den efter att den varit uppåner en stund..

Bergare skrev:
Måste man juh.. Hade ja inte sett ngt positivt i allt dumt man gör så hade man juh varit lessen jämt

Ha så sant som det är sagt! Ni får ha en bra somma grabbar. Är i Skara nu men jag hör av mig i augusti när jag kommer tillbaka :)

Jag kommer inte heller hänga med på ett tag, hände en liten incident idag...blir o leta plast kåpor nu... :huvet

Corp skrev:
Jag kommer inte heller hänga med på ett tag, hände en liten incident idag...blir o leta plast kåpor nu... :huvet
Tjena! Ja har komplett plastkit med tank till en 1998.. passar ju på en 1999 oxå.. Röd/vit iofs..4000kr Har även BOS slipon 1500kr.. Såg att du leta efter de..

kåpor

Har kåpor till en 00:a, komplett.Röd/vit/svart,Framlyse o hast,mätare om du är intresserad.Bor oxå i Norrköping.

Corp skrev:

Va fan har du klotat, hur gick det till?

blir det nån längre sväng för norrköpingsborna ihelgen?? förresten va det ni (clifton) som åkte vid st.persg. igår typ vid videovest/folktandvården??

btw: en utav killarna (svart/vitt ställ) gick som han hade skitit på sig :fatta! :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman