Norrköping!

Ja fan håller med. Ska bli skoj och åka med folk som kan köra..Har alltid velat åka med folk som kan svänga och som åker sporthoj. Dom ser så tuffa ut i sina kläder och när dom kommer på vägen med ena handen på benet och de andra på styret.. Det har jag dock lärt mig. Nu är det bara nedlägget som ska trixas in och hoppas på få hjälp lite av rutinerat folk.
Tjena och välkommen till gröngölingarna!

Personligen ser jag fram mot att få dig som ständig resledare och mentor på lördagsturerna i år :tummenupp Dina 24 års gedigna hojerfarenhet som du ödmjukt delar med dig av säger man inte nej till :Bugar

Men det är väl dom som är snabbast som tar täten har jag för mig ? Och då kan ju inte jag vara reseledare.. Sen har ju jag bara åkt hoj i 2 år och lite vässad moped..Så att jag ska vara reseledare kommer ju bara uppröra alla killar på sina fräna sporthojar. Bättre du tar täten med din R1 som har lite pulver.

Last edited:
...att jag ska vara reseledare kommer ju bara uppröra alla killar på sina fräna sporthojar. Bättre du tar täten med din R1 som har lite pulver.
En KTM på ett hjul är nog nästan lika fränt som en sporthoj på två, så det kommer gå jättebra :krama

Eftersom jag bara kör grusväg och i regn tror jag inte någon kommer köra tillsammans med mig...

köra i regn låter fint,har läst någonstans att man blir en bättre förare ,man kör mjukare eller?är det någon som vet hur det ligger till

Jag ställer på Ninjan imorgon och åker över till nkpg på lördag! Hur dags??

Denna eviga vårstress.....Och den svarta som "bara skulle vara att starta" har fått sorkar i gashandtaget....

Nåja. Man har ju kört lådbil så med lite tur är jag vid McOrvars...trottlande med gasvajrarna.....in some way.

Jaaa!

Snart så dags för premiär =) .Saknat håriga lördag o söndagar. Sålde 848 Blir kvar med hyppern= TOMUCH LOVE till den upprätta körställningen. Börjar väl bli gammal .Ses snart //FRiLLA

Jag står med en orange 10:a vid orvars vid 12 på lördag! Be there...

Ska ut och premiäråka också :) , men det blir nog några kortare turer så att jag får leka!

Var inte allt tänkt som en kort tur för lek då?! =D

Haha.. Jo det är klart.

Men jag har en plastbit som jag aldrig kört och som säkert vill skruvas lite med, och en "riktig" hoj som ska få lite nya features den också.

Så det blir en dryg varmkörning och sen tillbaka till garaget i stort sett!

Kanske svänger ner och möter upp för en kaffe i varje fall :) , få en del av sommaren där!

Hur som helst så har jag försökt släpa ihop ett gäng så vi blir i alla fall några hojar från lkpg som rullar in!

efter lite guidning från grabbarna på Sams MC demontering så har jag ny meckat dit laddregulator från Fazer 600, funkade finfint efter lite klippandes i kablaget. fick tillverka en ny fästplåt för den. Nu väntar jag bara på Dammsugarbilen innan det blir premiärtur

Hello grabbs!

Ni får sätta upp 2 till ,en Spetta och en ducce! Vi ses kl 1140 Lö 21/3

Är från Linköping men hänger gärna med någon gång, trevligt å träffa nya kompisar med samma intressen!!!

Back