Norrköping!

Mjaha....och vad faan ska man hitta på nu då? Den lilla röda är dränerad på sina vätskor...den gamla svarta står på laddning, med lite tur blir det en liten kort osportig sväng imorgon med kärvande gashandtag, mjuk fjädring och otillräckliga bromsar....sen då? Man borde göra som björnen och gå i ide till våren. Den här vintern och dess abstinens kommer att bli svår....

Ingen som har ett hus till salu i västra delarna av tyskland? ...vi kan byta. :)

Mjaha....och vad faan ska man hitta på nu då? Den lilla röda är dränerad på sina vätskor...den gamla svarta står på laddning, med lite tur blir det en liten kort osportig sväng imorgon med kärvande gashandtag, mjuk fjädring och otillräckliga bromsar....sen då? Man borde göra som björnen och gå i ide till våren. Den här vintern och dess abstinens kommer att bli svår....

Ingen som har ett hus till salu i västra delarna av tyskland? ...vi kan byta. :)

Värst vad du skruvar på den där "stackars" sp1 an.
Trodde knappt man behövde serva en Honda..

Puckat?

Det kanske är som att måla fartränder på en fårrd men nu är kraschpuckar inköpta till trajjan! :)

Sen skall man bara klura ut hur de skall skruvas fast. :confused: Men man har hela lååååånga vintern på sig. Så det skall nog t.o.m. en centraltummepajas som jag klara av att fixa.

Den kommer att se farligt giftig ut på sviestad till våren! :yoparty

Bifogat

• IMG_0949_small.jpg
    IMG_0949_small.jpg
    14.2 KB · Visningar: 41
I skrivande stund har vi klivit in i mörka November. De löv som inte föll då vi la feta bombarrepor har nu sakta dalat till marken.
Efter att sommaren har tagit slut och hösten har gjort sitt intåg inträffar årligen samma sak. Folk verkar gå i ide och korrespondansen på sporthoj är nästan lika med noll :va .
Bara för att få igång er måste jag då påminna er om att ni är FjOLLOR och satans avskum:blah :FU .
Snabbast och klart snyggast var i år jag som vanligt :Bugar .

Nu till allvaret.
Vad ska vi hitta på i November för aktivitet.
Måste finnas nån som har förslag, kom igen nu och brainstorma.

Micke och Nobben har föreslagit boule och promenader med stavar i Vrinneviskogen.
Tror det var tal om bingokväll oxå.

Skål på er.

Nu till allvaret.

Micke och Nobben har föreslagit boule och promenader med stavar i Vrinneviskogen.

Skål på er.

ikväll är det LMS Höstfest/funkisfest på Åhyddan i Linköping.... mat & dryck för de som ställt upp under säsongen.
Ska bli förbaskat kul!
:fyllisar

@ringsmiskaren: trevligt att du tagit upp det... eeh träffade på jappneppner eller vad han nu heter. killen med den vita r1an jesper.
Sa att det va lite aktiviteter under vintern bara för att hålla ihop lite. så han tyckte det va bra och hänger gärna på.

Mitt förslag är inomhus paintball i lazerdooms lokaler.

I skrivande stund har vi klivit in i mörka November. De löv som inte föll då vi la feta bombarrepor har nu sakta dalat till marken.
Efter att sommaren har tagit slut och hösten har gjort sitt intåg inträffar årligen samma sak. Folk verkar gå i ide och korrespondansen på sporthoj är nästan lika med noll :va .
Bara för att få igång er måste jag då påminna er om att ni är FjOLLOR och satans avskum:blah :FU .

Nu till allvaret.

Skål på er.

Bingo och stavgång i all ära men för oss som inte passerat fyrtio passar gocart bätte! Det finns en trevlig bana här i Linköping! Jag kan kolla upp så att det finns skåp att låsa in ev. stavar och bouleklot om ni över fyrtio skall/vågar följa med. :tummenupp

// Johan

Skål på er.

Kära micke och kringelsmaskaren nu är det så att vi är några som inte ännu passerat 60 års gränsen. Förstår att era (små:va ) kroppar inte klarar av röra sig själva utan måste ha något att rulla fram på tex hoj, rullator, rullstol :D .

Tyvärr missade vi bowlingen då vi hade barnen men ser fram emot en vinter med lite umgänge, om farbröderna orkar :)

Nu till allvaret.

Skål på er.[/QUOTE]

Ringensmiskarn, lika ödmjuk som vanligt...:pannkyss

För övrigt hörde jag en fågel viska i mitt öra att Nobben skulle fira att hojen skulle stå i vardagsrummet och glänsa den här vintern.
Det pratades om fest, men det tåget kanske redan har gått?

:va

Gokart

Umgänge

Fest

Förslagen haglar, tror inte alla glidit in i vinterdvala än :)

Eftersom många av oss pensionärer fick gikt och reumatism av allt bingospel i helgen, vilket förhindrar ett krävande planerande...vem tar nu tag i taktpinnen :whip

Hittade en gammal goding

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HnGX5jL-lhg&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HnGX5jL-lhg&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

@Bagarn: Ödmjukhet är en personlig egenskap. En ödmjuk person har en balanserad självuppfattning och är medveten om sina begränsningar.:D

@Linda: Vart har ni varit:va

Gocart låter kul. Jag har börjat putsa bort det tjej körda på hojen. Han kan inte ha gillat att tvätta och sköta om Elinor

Ok! bingokvällen stryker vi tråkigt att behöva lämna tillbaka Ducan 1098 som var första priset på bingon, men Ni är ju så himla kräsna!!!:arsele

Nu till allvaret.:tummenupp
Vad ska vi hitta på i November för aktivitet. Jo vad sägs om en HP2 Sport!

Kan det vara något för Messerschmitt

Jag höll i bowlingen.
Så vem håller i gocarten?

En BMW Nobben, ska det vara nåt, är ju inte kända för att vara nån :tuttar -magnet direkt.
Blir väl att du åker med grabbarna med fransar som samlas på Orvars samtidigt som oss andra på Lördagarna.:D

@gixxer: Tvätta hojen????? Det gör man väl när säsongen är slut.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h