Norrköping!

jag är nog rätt blåst, fattar inte var kartan visar

Det torde vara den västra infarten till Nrkpg..den som går förbi mässhallarna och SMHI och killarna. Snuten brukar stå där i givakt tillsammans med de reflekterande vägmärkena och anse sig vara "synliga" med armbågen i rät vinkel och handen greppande laserpistolen på ett korrekt sätt.

Svänger förhoppningsvis förbi LMS efter kneget imorrn :)

Eventuellt med hoj, beror lite på väder och stress!

Det var okej för Trygghansa att vara med på svista å köra så jag kommer så fort jag kan.

Kvällens trafikövning blev ju skit för min del.:huvet
Ont som f-n i knät så det blev bara 3 pass innan det var dags o ge upp.
Hoppas knähelvetet har blivit bättre till nästa körning.

Mest ont gjorde det nog när Stefan dundrade om mig i crossböjen. Kommer bara att ske en gång jag lovar dig:fakta
Nästa gång ska du bara få se mitt :arsele försvinna i horisonten:D

Ni andra som var där för första gången, hoppas ni fick mersmak för det är ju sjukt roligt eller hur.

Om vädret är ok ses vi på Lördag.
Ill-k är ju på fest så det borde bli soligt.

"#¤%#¤& - Nu har jag krupit till korset...tänk att det ska krävas en liten snärta på 25 vackra år som undrar om jag kan läsa LMS hemsida för att jag ska bita i gräset och sätta dit åriginaltutorna igen.

gammal är inte alltid äldst..... ;)

Men den 24 september - då SKA jag åka några varv på Sviestad. :)

Last edited:
Kvällens trafikövning blev ju skit för min del.:huvet
Ont som f-n i knät så det blev bara 3 pass innan det var dags o ge upp.
Hoppas knähelvetet har blivit bättre till nästa körning.

Mest ont gjorde det nog när Stefan dundrade om mig i crossböjen. Kommer bara att ske en gång jag lovar dig:fakta
Nästa gång ska du bara få se mitt :arsele försvinna i horisonten:D

Ni andra som var där för första gången, hoppas ni fick mersmak för det är ju sjukt roligt eller hur.

Om vädret är ok ses vi på Lördag.
Ill-k är ju på fest så det borde bli soligt.

Det var ju sjukt roligt att brumma runt med Ellinor ett par varv. Jepp mer smak blev det av det :D

nog var det kul allt, fast mina puckar är fortfarande blanka.
Nästa år ska jag nog köra betydligt fler gånger :)
Vägen hem gick längs mycket roliga vägar, fast lite väl mycket flugor på visiret.

Hur blir det med lördags och söndags tur? 12:00 som vanligt eller?

Inte för min del - Här blir det att dra aaaavlopp och klura på skorsteeeen till bastun. Sotarn kom ju med tips i torsdag så med lite tur kanske det blir en bastu till snön är här. :)

Annars får det bli åkarbrasa med pilsnern i näven. :tummenupp

Inte för min del - Här blir det att dra aaaavlopp och klura på skorsteeeen till bastun. Sotarn kom ju med tips i torsdag så med lite tur kanske det blir en bastu till snön är här. :)

Annars får det bli åkarbrasa med pilsnern i näven. :tummenupp

Det är ju inte helt fel det heller :)

Björnsnäs, i Härjedalen?

Eftersom vädret är som det är blir det en tur med bilen till Oscarshäll Kl.14.00 för fika/mat. Dyk upp och ljug lite, ni som inte har nära döden upplevelser p.g.a en förkylning :sjuk

Björnsnäs, i Härjedalen?

Eftersom vädret är som det är blir det en tur med bilen till Oscarshäll Kl.14.00 för fika/mat. Dyk upp och ljug lite, ni som inte har nära döden upplevelser p.g.a en förkylning :sjuk

Snälla Micke, du som är tourleader och allt.....
Du åker förbi backen på vägen till Oskarshäll....
vid sista bokstäverna i "Stenkullen"

Bifogat

• björnsnäs.GIF
    björnsnäs.GIF
    43.6 KB · Visningar: 64
Last edited:
Back