ringensmiskarn
Ödmjuk så man blir tårögd
Eftersom Micke är kungen
eller åtminstone äldst så blir det den 14:e. Skulle kunna hitta på en massa bra ursäkter varför dvd:n inte är klar men det är eklare och vara ärlig, jag är lat. Ska försöka suga tag i projectet under veckan. Vem vet Tomten kanske har med sig några paket till den 14:e. Dessa får då dock inte öppnas innan julafton
. Hoppas lite fler hakar på nu bara ska väl inte behöva stå ut med Micke FZ en hel kväll ensam
. Micke första
bjuder jag på.
Sotarn
eller åtminstone äldst så blir det den 14:e. Skulle kunna hitta på en massa bra ursäkter varför dvd:n inte är klar men det är eklare och vara ärlig, jag är lat. Ska försöka suga tag i projectet under veckan. Vem vet Tomten kanske har med sig några paket till den 14:e. Dessa får då dock inte öppnas innan julafton
. Hoppas lite fler hakar på nu bara ska väl inte behöva stå ut med Micke FZ en hel kväll ensam
bjuder jag på.Sotarn
så att man är on-line med verkligheten, så mig kommer ni inte undan...
. För er som inte känner oss så är det bara att leta efter 3 smått förvirrade typer som står och ser skumma ut, förmodligen rycker det i samtligas gashänder. Måster ju torrträna inför våren.... Ska se till så Micke har fonen på så att du kan nå honom Ronny om man nu hör vad du säger man blir ju sååååå lätt sjösjuk. Hoppas vi nu ses där. Skulle ju vara kul om även JoUh kunde komma med. Han är ju som jesus, alla Känner till han men ingen har sett honom