Samling klockan sex utanför gamla biltema (max). Halv sju åker alla genom linköping till skänninge.. Går ruggigt sakta, men kul med alla hojar.. Brukar va 500-600st Själv åker man väl med en stund, tålamodet får avgöra hur länge 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bergare skrev:Samling klockan sex utanför gamla biltema (max). Halv sju åker alla genom linköping till skänninge.. Går ruggigt sakta, men kul med alla hojar.. Brukar va 500-600st Själv åker man väl med en stund, tålamodet får avgöra hur länge![]()
Clifton skrev:Någon mer som tycker att det är lite dåligt intresse för samåkning här i nkpg.
Det är typ 5 pers här nu som försöker få ihop lite träffar o körningar.
Fan vi är väl mer än 20 pers som bor i nkpg o kör sporthoj.
Kanske har fel men tycker det verkar så =)
Nej det kan du inte för då får du en toffel i huvudetVuken skrev:Jag är på stenhårt så fort jag e klar med hojen, kan åka närsomhelt. dygnet runt om det är så
Nova skrev:Nej det kan du inte för då får du en toffel i huvudet![]()
Medin skrev:Frågan är vad som hände med alla som var sugna att åka ihop i början av denna tråden. Nur är vi ca tre som jobbar för att åka tillsammans![]()
Medin skrev:Frågan är vad som hände med alla som var sugna att åka ihop i början av denna tråden. Nur är vi ca tre som jobbar för att åka tillsammans![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|