Norrköping!

Clifton skrev:
Jaha blir väl att tvätta hojjen imorgon då efter den lilla turen idag.
Men va skönt att köra lite igen.
Corp blir o träna wheelies snart =)

Kunde inte hålla mig. Slet mig från matten och tog ett varv på stan. Var förbi Mcorvars vid 19:20 men ni hade nog redan dratt då för jag såg ingen där med hoj.

Vi hade nog åkt. Corp va ju lite tidigt så jag stressa iväg dig till typ 18:45.
Men vi kanske skulle åka en sväng idag med sen. Vet inte nån tid än dock. Men efter 17

Vi får väll se hur det bir med Mcorvas kl 12:00 söndag (25/4). Verkar ju inte som det skall bli nått höjdarväder :(

Medin skrev:
Vi får väll se hur det bir med Mcorvas kl 12:00 söndag (25/4). Verkar ju inte som det skall bli nått höjdarväder :(

Kollade på SMHI och det verkar som de har ändrat sig, det är sol på söndag och måndag! =)

Medin skrev:
Alla är välkommna :)

NICE! då kanske ja kommer på söndag... men hur åker ni? för man får inte i så mycket i tanken på denna o den drar ändå 0.5/milen. Och man har inte lust o vönda o sen inte hitta tillbaka =) hehe

Lankfisher skrev:
NICE! då kanske ja kommer på söndag... men hur åker ni? för man får inte i så mycket i tanken på denna o den drar ändå 0.5/milen. Och man har inte lust o vönda o sen inte hitta tillbaka =) hehe

Åk i din takt. Vi brukar vänta vid korsningar osv om det behövs.
Om du menar hur långt vi brukar åka så varierar det. Blir det soppatorsk så fixar vi fram lite soppa på något sätt. Det löser sig.

Lankfisher skrev:

Brukar inte heller komma så långt på en tank. Undra vad det kan bero på :va

Jag kanske inte heller hänger med i början, har knappt kännt på min nya båge och vill inte lägga ner den direkt nu i början av säsongen...var 2 år sedan jag körde båge sist...

Bara att spätta på Corp =). Har du kollat oljan nåt mer eller? så det finns kvar.
Tror vi får plugga lite på den mekaniska delen hehe =).

Clifton skrev:
Bara att spätta på Corp =). Har du kollat oljan nåt mer eller? så det finns kvar.
Tror vi får plugga lite på den mekaniska delen hehe =).

Han inte kolla oljan igår, ska göra det idag om jag hinner, jobbar som en galning för att hinna åka något i kväll men det ser mörkt ut...

Vår gemensamma kunskap om R1 inte är allt för bra just nu...

Är alla med nu på söndag (25/4). Jag har aldrig kört i Norrköping med omnejd, så jag kan inga vägar. Hoppas att så många som möjligt kan komma Mcorvars kl 12:00! Fan vad jag är sugen, har inte kört hoj på en vecka nu (nästan)

Klart det blir åka av imorgon. Ska tvätta hojjen o så idag så den är ren o snygg. Ifall man ser några fina töser på vägen med =)

Nån som vill med o åka lite idag. Corp o jag ska åka vid 15.
Kom ner till McOrvars vid 15 isåfall

Va inne i stan vid Ca Kl:14 (åkte förbi Mcorvars), mötte 4st hojar vid rondellen innan Maxi, tror det var 3st R1:or & en Zx9r?. några härifrån?

Är jävligt sugen på att hänga med imorgon, men jag ska på 30års fest ikväll, så man är nog inte så fräsh imorgon tyvärr.... :3freak

//Gumpa

Gumpa skrev:
Va inne i stan vid Ca Kl:14 (åkte förbi Mcorvars), mötte 4st hojar vid rondellen innan Maxi, tror det var 3st R1:or & en Zx9r?. några härifrån?

Är jävligt sugen på att hänga med imorgon, men jag ska på 30års fest ikväll, så man är nog inte så fräsh imorgon tyvärr.... :3freak

//Gumpa

Ja men va f..n, det är inga problem. En tub TREO och 1L Cola så är du som ny :D

Gumpa skrev:

//Gumpa

Jag krökar nu men jag ska fan upp i mörrn och knapra piller så jag kan åka...=)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show