Norra Roadracing Sällskapet

Jag har varit vilsen, men har nu återfått sansen. Jag letar alltså återigen efter en racehoj. Motarden blir med stor sannolikhet såld imorgon, och innan våren vill jag ha en superstock 600 ståendes i garaget.

Har DU en till salu?

Och jaa, även andra typer av bandags- och tisdagskvällsleksaker är av intresse.

Jag har lösningen som kan få dig lycklig igen:tummenupp

Har noterat det, men man vill ju som medveten konsument kolla alla möjligheter innan man slår till. Går ZX'en bra annars? 55'or nu? Kör du fortfarande helt utan dämpning ;o)

Tror att du provade den innan jag monterade VP bakdämparen som jag köpte i slutet på juli förra året så den är lite fastare nu, men fortfarande rätt mjukt ställd på komp och retur.

Om du vill får du prova den en träning för att se om det är något för dig?

Jag har varit vilsen, men har nu återfått sansen. Jag letar alltså återigen efter en racehoj. Motarden blir med stor sannolikhet såld imorgon, och innan våren vill jag ha en superstock 600 ståendes i garaget.

Har DU en till salu?

Och jaa, även andra typer av bandags- och tisdagskvällsleksaker är av intresse.
Härligt, bort med retarden bara!
Jo jag råkar veta var det finns en superstock till salu nämligen i mitt garage! He e bara å köp!

Drag

JAAA jag vet att fel forum men JAG VANN TSDS Scandinavian Finals 2008 och TSDS Scandinavian Serie 2008 Street Bike :yoparty

Bifogat

• DSC00323.jpg
    DSC00323.jpg
    120.4 KB · Visningar: 95
Vad fick ni för väder? Jag hade tänkt komma men hojen trilskas med att starta så det blev till att vara hemma.

Någon som är sugen att hyra banan på fredag, vädret ser bra ut och det räcker med att vi blir 8-10 pers för att det skall vara billigt.

Vad fick ni för väder? Jag hade tänkt komma men hojen trilskas med att starta så det blev till att vara hemma.

Någon som är sugen att hyra banan på fredag, vädret ser bra ut och det räcker med att vi blir 8-10 pers för att det skall vara billigt.

Det var torrt förutom en blöt fläck i chikanen som även den torkade upp innan kl 19:00.

Skulle gärna vara med på en heldag, men tyvärr har jag planerat in att vara bakfull på fredag då vi ska ut med jobbet på torsdag.

Ska försöka få ledigt både hemifrån och arb. Vore ju kanon om det blir av, lite spontanbokningar i år kollar runt med flera, prova och korsposta i flera trådar. Vi hörs, sms:a eller hör av dej om det blir av. 070 3384317:)

Återigen helt overkligt med Mittsverigebanan. Hemma så spöregnade det men jag tänkte.. äh va faan, ingen kommer ihåg en fegis och åkte upp, nåt varv kan man väl lägga i alla fall och när man kommer upp till banan är det solsken. Man tittar sig runtomkring så är det mörka moln överallt men soligt och uppsprickande på banan :tummenupp Man upphör aldrig att förvåna sig.

Kul också att hudikborna kom upp och tittade till oss, det var länge sen.

Lite banåkning på Fredag skadar aldrig. Jag skall kolla hur jobbfronten ser ut.

GRATTIS förresten ThomasS och 750-R till vinsten av STCC bijetter :yoparty

Finns det några som är intresserade av att köra bana nu på fredag den 22:a?

Två men finns det fortfarnade, det 1:a är att banan skall vara ledig vilket den verkar enl. bokningsschemat på banans hemsida, det andra är att jag får min hoj att starta med elstarten. Detta borde också fixa sig då jag får hjälp med detta ikväll.

Denna körning blir isf till självkostnadspris, vi delar mao på kostnaden. Blir vi 10 pers så kostar den 480 kr för en hel dags körning. Blir vi 20 pers kostar det 240 spänn. Tanken är öppen depå där Ni kan köra när det passar er bäst. Vädret verkar bli kanon på fredag.

1. RJ
2.
3.

Här går det undan! :tummenupp

1. RJ
2. Christine
3. Christine kompis 1
4. Christine kompis 2

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2