Norra Roadracing Sällskapet

Några suddiga bilder från kvällen
 

Bifogat

  • 1.JPG
    1.JPG
    52.8 KB · Visningar: 72
  • 2.JPG
    2.JPG
    63.6 KB · Visningar: 83
  • 3.JPG
    3.JPG
    54.3 KB · Visningar: 75
  • 4.JPG
    4.JPG
    52.1 KB · Visningar: 66
  • 5.JPG
    5.JPG
    58.4 KB · Visningar: 81
  • 6.JPG
    6.JPG
    59.4 KB · Visningar: 74
Fler....
 

Bifogat

  • 9.JPG
    9.JPG
    47 KB · Visningar: 71
  • 8.JPG
    8.JPG
    60.9 KB · Visningar: 72
  • 7.JPG
    7.JPG
    47.5 KB · Visningar: 78
  • 10.JPG
    10.JPG
    57.5 KB · Visningar: 64
  • 11.JPG
    11.JPG
    50.9 KB · Visningar: 86
  • 12.JPG
    12.JPG
    105.3 KB · Visningar: 77
De sista
 

Bifogat

  • 13.JPG
    13.JPG
    116.7 KB · Visningar: 82
  • 14.JPG
    14.JPG
    61.2 KB · Visningar: 88
  • 15.JPG
    15.JPG
    90.3 KB · Visningar: 93
  • 16.JPG
    16.JPG
    66.8 KB · Visningar: 91
Det som ni alla undrar över är såklart. Hur fort gick det för nybörjaren på den röda R1:an som har regplåt......... 1:02:84

Sen kanske ni undrar vem som är ägare till svartstrecket ut från E4 kurvan.....det e samma kille :) satan vliket släpp jag fick. Mina gröna fingrar var lite för heta där.

Hejs svejs på er.
 
Härliga bilder :tummenupp Skall försöka ta mig upp på nån träning framöver och kolla när ni kör.
 
Det som ni alla undrar över är såklart. Hur fort gick det för nybörjaren på den röda R1:an som har regplåt......... 1:02:84 Sen kanske ni undrar vem som är ägare till svartstrecket ut från E4 kurvan.....det e samma kille :) satan vliket släpp jag fick. Mina gröna fingrar var lite för heta där.
Hejs svejs på er.
´

Faan vad sotis jag blir ... :huvet så synd att jag inte kunde vara där och tampas med dej, vi hade ju rätt såkul sist :yoparty
Får se hur det ser ut nästa tisdag, då kanske vi kan göra lite powerslides tillsammans. :hojraket
Och bråka om vem som ritar längst ur kurvorna :sissy

Kör snyggt så länge allihopa så syns vi :pannkyss
 
Ja Jag hade ju tänkt försöka dyka upp om det är ok väder och allt är bra på sjukhuset :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top