Norra Roadracing Sällskapet

RJ rullar nu ut till race, kvalat in i andra led.

Följ hans kamp i direktsänd radio
mms://89.221.240.141/test

Hasse Swenson tog återigen poäng :tummenupp Läs mer och se resultat på N-TRADE RACING webben.
http://www.n-trade.se/racing
Bilder från tävlingen nere i Knutstorp kommer som vanligt också att läggas ut i bildgalleriet under veckan som kommer. Håll utkik

Är du säker, om man följer länken till hyllingems.nu så står det 6'a. Blev någon diskad?
Nja kommer en utförlig racerapport inom kort men jag gick i mål som 6:a, fast när vi åkte från tävlingen igår låg jag 5:a pga att det var tydligen någon av hojarna som körde om mig på slutet som stack innan säkerhetsbilen släppte fältet. Men nu har de tydligen ändrat så jag blev 6:a ändå. Spelar inte så stor roll egentligen om jag blev 5:a el. 6:a är fettnöjd med placeringen med tanke på allt som hänt i helgen men de detaljerna får ni ge er till tåls med tills rapporten kommer. :D
OK, lite surt är det ju att säkerhetsbilen kom ut då jag låg solklar 4:a med nästan hela start- & målrakan tillgodo...

Åter en trevlig tisdagsträning med många som körde.

Loggade dagens pass med GPS.

Körde ett pass som innehöll några varvs uppvärmning samt ett snabbt besök i depån eftersom träningen flaggas av någon minut.

Resultatet blev 97,5 km på 58,41 minuter med ett snitt på 100km/h och en toppfart på 203 km/h.

Här är lillkillen som tog banrekord med pappa på bönpallen:tummenupp

Bifogat

• 11.JPG
    11.JPG
    46.1 KB · Visningar: 126
Bra kört som faen alla ni som va ner på sydligare breddgrader i helgen! :tummenupp

En länk till MotoGP´s fotogalleri när dom va in på Wien´s gator och härjade! :yoparty
Man kan ju undra hur hög promille publiken hade egentligen, iom att det bara är 3-4st. som håller för öronen när Checa står o bränner gummi.. hehe.. :D
Jaja.. Öronproppar säger ni då, troligtvis några, men knappast ALLA dom som står där på bilden.. :tungan

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka