kajlyl
Tillbaka!
Får väl se vad Irländaren säger när han kommer på sitt nästa sverigebesök(fre)Zmurfen skrev:Då ses vi på sturup nästa söndag,o knudan den 19??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får väl se vad Irländaren säger när han kommer på sitt nästa sverigebesök(fre)Zmurfen skrev:Då ses vi på sturup nästa söndag,o knudan den 19??

Tss.. Inte en chans att jag tillhör erthundrace skrev:Sorry,icke matt/ Är reg tm av team fluffy/sandström racing...

spirre skrev:Tss.. Inte en chans att jag tillhör er
Otee, snygg hoj det där..![]()
Zmurfen skrev:Och på b svarar vi : bla bla bla bla

Zmurfen skrev:Då ses vi på sturup nästa söndag,o knudan den 19??
kajlyl skrev:Som ni kanske hört så begav sig jag och Otee iväg till Norge i söndags, på jakt efter en ERF/R600 hoj till sesongen 2005.. Här ser ni vad vi hitta![]()

BalkanBoy skrev:får man fråga vad hojen gick på?
hittade själv några fina objekt på den norska hemsidan
Otee skrev:Självklart får du det, 35k Norska gick det på. Hojen är en -01 som gått 500 mil, extra kåpset, extra fälgar med bromsskivor, 6 liter olja, nya regndäck, 3 set friska däck, depåstöd fram & bak minus ett hjul och en hel del trevliga reservdelar.
Tullen sa ingenting... men så fråga vi inte hellerBalkanBoy skrev:inget dumt pris alls,
men sade tullen i sverige något när ni rullade in?
har hört att dem vill man skall momsa då Norge inte e något EU land.
eller man skall bara ha tur.
ps hur ser de norska papperna på hojen?man måste ju se ifall hojen e hederlig eller inte.
eller köps den utan regpapper

Jäklar vilket klipp, jag köper era fälgar som sagt.Otee skrev:Självklart får du det, 35k Norska gick det på. Hojen är en -01 som gått 500 mil, extra kåpset, extra fälgar med bromsskivor, 6 liter olja, nya regndäck, 3 set friska däck, depåstöd fram & bak minus ett hjul och en hel del trevliga reservdelar.
GSXR1100R skrev:Jäklar vilket klipp, jag köper era fälgar som sagt.

Otee skrev:Njae det tror jag inte du gör.
Men snart kan vi starta ett Tetra depåtält, du blandar grogg i separatorn och jag kör ner groggen i MER förpackningar med sugrör![]()

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem