Norgekörning

Samling 13.45 så vi kan köra 14.
Vi samlas på stigs center.
På fikat beslutade vi att de 2 sist anmälda blir utan säng...
Alltså så behöver ni ta med ngt att ligga på...
Spritköket åker med ifall jag blir sugen på att fixa käk eller dyligt...men det är litet så det räcker tilll max 2 pers...

Jag plockar troligtvis också med spritkök, men det kanske skulle vara bra om någon mer tog med ett. Dom kostar inte mycket på t.ex. Biltema, och det är inte fel att kunna stanna och käka på lite kul ställen. :tummenupp

Jag plockar troligtvis också med spritkök, men det kanske skulle vara bra om någon mer tog med ett. Dom kostar inte mycket på t.ex. Biltema, och det är inte fel att kunna stanna och käka på lite kul ställen. :tummenupp

Precis...köp ett bara:-) Å plocka med lite mat...pasta å sås finns ju som inte behöver hållas kallt...smakar mumma längs vägen:-)

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. jens_rock
8. The knight
9. Q-ster
10. Majs

Inte länge kvar nu :banana

Pratade precis med Quinton och eftersom vi är 2 fler än det finns bäddar har han och Sashi valt att boka en 2-bäddsstuga till! Så nu har alla var sin bädd och ingen behöver ta något för att sova på golv eller liknande!

Vet inte hur det är med utlägg för stuga. Tror vi kan betala där uppe. Får höra med Gixxlito!

Syns snart!

Pratade precis med Quinton och eftersom vi är 2 fler än det finns bäddar har han och Sashi valt att boka en 2-bäddsstuga till! Så nu har alla var sin bädd och ingen behöver ta något för att sova på golv eller liknande!

Vet inte hur det är med utlägg för stuga. Tror vi kan betala där uppe. Får höra med Gixxlito!

Syns snart!

Jepp, ingen har krävt mig på dineros, så det är till att betala på plats.

Sweet dudes!!! Jag och Sashi betalar den extra stugan....så tänk inte på det! Det känns viktigt att få sover bra om man skall vara pig under körtimmarna!!! Har vi sånt här väder kan det inte blir bättre...åker nog i t-shirt och sandaler då!

SASHI tar med sig sin BLOW-UP Sofie...hoppas jag kan sover sedan på kvällarna?!

Kanske byter plats med dig NAKEN!!!
OVER AND OUT

q-ster

Syns snart!

Gött som fasen :) Skönt med säng... hehe ;)
Hur många e det som har spritkök med sig? Tänkte om man skulle handla ett eller om det finns så det räcker?
Finns de kuddar o täcken o så i stugorna så det räcker med örngott, lakan etc?

Verkar som det ska vara fint väder veckan ut :tummenupp

Gött som fasen :) Skönt med säng... hehe ;)
Hur många e det som har spritkök med sig? Tänkte om man skulle handla ett eller om det finns så det räcker?
Finns de kuddar o täcken o så i stugorna så det räcker med örngott, lakan etc?

Verkar som det ska vara fint väder veckan ut :tummenupp

1 spritkök räcker till 2 pers...jag å firefox delar på ett...
Tror det räcker med lakan å sånt...

Nu va de ju det här med spritkök, vilka tar med? Räcker ju med 5 om man kan vara 2 på varje.

Täcke och kuddar finns enligt uppgift i stugorna.

jag skiter i köket...tar bara spriten!!!!

Jag tar oxå med spritkök! ...Nu tycker Smhi att vädret inte ska vara alls lika kul längre, så det blir väl till o skaffa ett regnställ oxå..

Jag tar oxå med spritkök! ...Nu tycker Smhi att vädret inte ska vara alls lika kul längre, så det blir väl till o skaffa ett regnställ oxå..

Lysande, kan jag tolka som att jag inte behöver ta med mig någon boozekitchen?

Enligt yr.no ska det inte bli dåligt förrän på söndag när vi ska hem

http://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Lom/Lom/helg.html

Längtar till imorn!!

Men ska man lita på något som heter YR,no? Känns lite förvirrat!

Last edited:
Tror vädret klarar sig, men tar med mig regnställ iaf.
Jag ser till att få med mig ett spritkök med. Vill nån snylta på mig så varsågod :)

Syns i morrn gubbs :tummenupp

Det ska nog funka, bara jag slipper göra toppfartstest. :)

Bifogat

• 20090701004.jpg
    20090701004.jpg
    116.9 KB · Visningar: 48
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen