Norgekörning

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Vi e nåra som har tänkt köra Norge i sommar...70 mil uppåt eller nåt sånt...å sen utgå därifrån några dagar...
Är det några fler som ska eller e sugna på att köra Norge i sommar?

Jag är iof redan medräknad i ovan inlägg men svarar ändå :banana
Långturer är alltid trevliga så kom igen o häng på nu!! :tummenupp

jag e sugen!!!!! hoppas att man har semester då!

Jag är nog också redan inräknad sedan tidigare. Var uppe i Norge en sväng med Falkeman förra sommaren och gör gärna om det. Grymma vägar och utsikten gör inte saken sämre. :tummenupp

Bifogat

• IMG_0400.jpg
    IMG_0400.jpg
    200.7 KB · Visningar: 95
Jag är sugen på Norge. När jag fått mitt kort ;) Skall upp och hälsa på en polare som bor lite utanför Oslo. Men en liten extrasväng är ju inte fel.

Torsdag 2 Juli drar vi efter jobbet...
1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman?
6. Nano
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. Tork är jävligt sugen på att hänga med :)
8. ?
9. ?
10. ?

hur många dagar e det tänkt att vi ska vara borta? måste kolla med ekonomin:) ni som vart i norge innan hur mycket pengar tror ni att det kan gå åt?

Jobbar i Norge allt är dyrt pluss att kronan är 20% dyrare i norge när du växlar in. Tyvärr så jobbar jag men blir det en liknande tur i aug. så är jag med. Lycka till med turen kör vackert. :tummenupp
MVH Christer

hur många dagar e det tänkt att vi ska vara borta? måste kolla med ekonomin:) ni som vart i norge innan hur mycket pengar tror ni att det kan gå åt?

Torsdag efter jobbet till söndag e de tänkt.
Skit i va de kostar...låt bli krogen nån helg bara så e de löst:-)

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. Tork är jävligt sugen på att hänga med
8. ?
9. ?
10. ?

Så här känns det efter helgens körning i norge:
:banana:banana:yoparty:tummenupp:D:Bugar:yoparty :kär:rock:hoppa:drool:hjälm:jäs:Rockbanan:galen

Längtar efter denna trådens tur!!

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. Tork är jävligt sugen på att hänga med
8. jens_rock
9. ?
10. ?
11. ?

Tork blev av med kortet under en veckas spa på Gotland :mad: Man får tydligen inte köra fortare än det står på skylten, det sa farbrorn i blå kostym och disintegrerade han mitt kort med faspistolen i dödsläget. Ja sa att ja inte hinner se vad det står på skylten för den svischar förbi så snabbt :) men då fick jag en entimmas föreläsning om älgar och grävlingar och andra naturfenomen :confused: Möjligtvis hade han ett stort intresse för natur och miljö, det var nog därför han tyckte jag skulle gå till fots och åka kollektivt i några månader. Jag misstänker att det inte går några spårvagnar till Noreg, så det får nog bli nästa sommar för mig helt enkelt :huvet
Men ha't så roligt!

1. Naken
2. Firefox
3. Gixxlito
4. Pacman
5. Falkeman
6. Nano
7. jens_rock
8. ?
9. ?
10. ?
11. ?

Jag och hojen flyttade till norge för en och en halv månad sedan. Har alltid sen dess velat åka upp i bergen men har inte varit så sugen på det ensam.:rolleyes: Vart kommer ni att utgå ifrån?:)

Jag och hojen flyttade till norge för en och en halv månad sedan. Har alltid sen dess velat åka upp i bergen men har inte varit så sugen på det ensam.:rolleyes: Vart kommer ni att utgå ifrån?:)

Det vi pratat om tidigare har varit att köra upp till Lom och bo på en camping där. Sen åker man iväg och slipper ha packningen med sig på dagarna. Ev trollstigen, sognefjäll m.m. som resmål. Beror ju lite på väder och vind! Var i Norge håller du hus?

Börjar bli dags att fundera på var vi vill bo, åka, äta m.m! Vad sägs om att snacka ihop oss lite på fikat på tors? Är det några som kan eller åker alla bort innan midsommar?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien