Norge å en lattéeeee

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Hallå gott folk, vaknade imorse med förmodan att alla här uppe ställt undan sina hojar och gått på vallokal istället, hepp va fan fint väder kl 10.30 åker och fikar istället.

Hamnade tillslut på SAS Radisson i Trysil å fan vilken god latte och underbar offensiv åkning tillpå köpet.

690 km på mätarn vid hemkomst.:yoparty:D

Låter underbart! Hoj är frihet!

Hamnade tillslut på SAS Radisson i Trysil å fan vilken god latte och underbar offensiv åkning tillpå köpet.
Fan vad Trysil måste ha växt sedan jag flytte från Norge, det var typ CoOp och två stugor senast jag var där

bmw11k.th.jpg
[/URL][/IMG]

Fan, lite längre tripp än min och kompisens tiomilatripp till leksand t.o.r. via berg-&-dalbanan smedsbo - avfart sågmyra. Tror till och med vi körde genom enda regnmolnet i hela dalarna :D

Ja enda regnet var strax före högis tog den vägen för att få lite fjällstuk och tillbakavägen över rörbäcksnäs och den går det ju verkligen att köra på ordentligt.
Hade ju en anledning också köpte 6 burkar med Nougat så det var ju faktiskt värt att åka dit.

Kanon väder uppe vid fagersåsen och trysil Knut, SAS Radisson, cafétripp som jag kallar det för är pointless har ju åkt av det mesta inom 30 mils radie så man blir ju lite bored.

Bara å haka på till helgen vid fint väder. Oslo kanske :D

Ja enda regnet var strax före högis tog den vägen för att få lite fjällstuk och tillbakavägen över rörbäcksnäs och den går det ju verkligen att köra på ordentligt.
Hade ju en anledning också köpte 6 burkar med Nougat så det var ju faktiskt värt att åka dit.

Kanon väder uppe vid fagersåsen och trysil Knut, SAS Radisson, cafétripp som jag kallar det för är pointless har ju åkt av det mesta inom 30 mils radie så man blir ju lite bored.

Bara å haka på till helgen vid fint väder. Oslo kanske :D
:yoparty
Nä nu avvaktar jag med lång-åk tills nästa säsong och en hoj med vindkåpa. Jag har lite nytt kvar att känna på i närtrakterna än så länge. Får se hur mycket mer köra det blir denna säsong.

fina vägar runt trysil. Man ska dock inte ge sej högre upp för mot Röros blir vägen fruktansvärt dålig :(

(var den iaf i slutet på maj när jag körde där senast)

Back