Nordmalings crossbana!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Fantastisk förmiddag på Enars Arena! Jag har ingen aning om vem denne Enar är, men stort tack till de som håller banan öppen och i så bra skick!

Fantastisk förmiddag på Enars Arena! Jag har ingen aning om vem denne Enar är, men stort tack till de som håller banan öppen och i så bra skick!
Jag vet inte heller vem denne Enar är men det måste vara en toppenkille! Idag var det en ny underbar dag på crossbanan i Nordmaling, kanonväder och ganska mkt folk! :tummenupp

Damn , måste bli frisk nån gång så jag kan inviga vinterkörningen , gäller fortfarande 50 spänn och medlemdsskap i UAK ?
Jepp 50 spänn eller 500 kr för ett säsongskort och man måste vara medlem i en Svemoansluten klubb. :tummenupp

Jag vet inte heller vem denne Enar är men det måste vara en toppenkille! Idag var det en ny underbar dag på crossbanan i Nordmaling, kanonväder och ganska mkt folk! :tummenupp

lite info om crossbanan och vem Enar är ;) kolla även http://www.nordmalingsmotocrossklubb.se
Nordmalings Motocrossklubb bildades 1991 av ett antal engagerade crossförare och övriga intressenter som ville etablera
en bana för både träning och tävling. Enar Magnusson arrenderade ut marken så därför kom anläggningen att få namnet
Enars arena. Klubbens nuvarande ordförande, Mikael Åström, har varit med sen starten, även om han numera låter andra
stå för själva körningen. I dagsläget har klubben kring femtiotalet medlemmar i olika åldrar fördelat på de båda könen.
Några av medlemmarna tävlar för klubben i grenarna enduro och snöskotercross

Back