Nordmalings crossbana!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ni som håller på att skaffa dubbdäck till hojen, skynda Er! Idag öppnade crossbanan i Nordmaling, en sån dag! Vi var 10 st som körde idag, själv sitter jag med ett fånigt leende på läpparna för det var så himla skoj! :tummenupp

Ledsen Anders men ingen hade med sig någon kamera alla hade fullt upp med att köra.

Jaja, lika bra det så slipper jag vara så avundsjuk. Ska försöka släpa mig dit nyårshelgen kanske, beror en del på vädret då jag inte har eluppvärmda sulor. =)

There can be only one, heter det ju! Denne någon heter Kent och han har precis plogat crossbanan i Nordmaling så den är körbar.
Banan öppnar kl.11 imorgon och jag ska dit!!! :tummenupp

There can be only one, heter det ju! Denne någon heter Kent och han har precis plogat crossbanan i Nordmaling så den är körbar.
Banan öppnar kl.11 imorgon och jag ska dit!!! :tummenupp

passerar du hos mig??

isf ta med snöslungan och skotta fram mina bilar :-)

10 blir perfekt:tummenupp

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va roligt vi hade idag! :tummenupp Blir det hyfsat väder kör vi igen imorgon! :tummenupp

Umebor vet jag inte men en från Flurkmark och en från Stöcksjö och en väldigt sugen kille i Nordmaling ska då dit! Kommer du?

Kungligt! Kanske skönt för dig att mekanikern får ledigt en Husa går ju ändå aldrig sönder... :tungan

Back