Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Vilka vägar planerar ni köra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Många goda råd om vilken sträcka man skall köra till Nordkap. Det lutar mot att inte planera allt för noga utan bara i stora drag så låter jag gps,n vara inställt på slingrande vägar.
Tänkte i alla fall uppresan ungefär så här: smygehamn-Malmö-Göteborg-Mora-Tronhem-Bodö-Lofoten-Narvik-Nordkap och sedan genom Sverige hem.
Lite oklart om vilken sträcka man skall köra genom Sverige, så här skulle det vara gott med några tips. Har aldrig varit norr om Sälen, så det bör finnas en hel del att uppleva på vägen.
Har hört det från många nu att köra retur resan genom Finland ner mot Torneå, så det låter vettigt.
Kan vara intressant att se lite mer av Finland, även om jag misstänker att det mest är skog.
Tackar för den posten! Bra info där och vägtips! Nu blev jag inspirerad att verkligen dra mot nordkap! Få se vart det lider, men kanske bär av redan kring andra hälften av juni. Inge mer essingeleden på ett tag...text & bild
Någon som vet om man måste ha med sig registreringsbevis på hojen i utlandet eller räcker det bara med körkortet?
Kolla mitt inlägg fråga 2 svar 2.. hittas på mitten av första sidan;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?260109-Norgeturer-2013-The-only-one-again
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten