Nordiskt Mästerskap i Våler????

Jag vill inte ta ifrån någon någonting men det är nog inte många som ser vinnarna som nordiska mästare.

Sant, men det är inte det som är problemet. Vi som håller på med sporten vet ju det, och när SO tappade sin NM-Status har vi ju ändå inför sponsorer kunnat häda att SO är "innofficiellt det Nordiska Mästerskapet". Nu dyker helt plötsligt denna kalleankatävling upp och försök förklara detta för de oinvigda sponorer som trots allt betalar för att vi skall köra....Jo alltså, första var det NM....Sedan var SO officiellt inte NM men änd¨å det som räknades.........Jo, just det sedan fanns det ett riktigt NM som vi inte fick reda på..........Vill ni vara med och sponsra vår seriösa satsning även nästa år?:va

Jag börjar tro att du vill köra racing igen:)

Har alltid velat de sen ja slutade. Vinner ja pengar så är de absolut första ja köper en racehoj :tummenupp
Ska inte du pensionera dig peter och starta racingstall och vara teamägare, så kör jag för dig...? kan tom tänka mig köra suzuki om du vill :yoparty

Ps, Vi kan ju börja med att vinna NM ... :tummenupp

Har alltid velat de sen ja slutade. Vinner ja pengar så är de absolut första ja köper en racehoj :tummenupp
Ska inte du pensionera dig peter och starta racingstall och vara teamägare, så kör jag för dig...? kan tom tänka mig köra suzuki om du vill :yoparty

Ps, Vi kan ju börja med att vinna NM ... :tummenupp

Din snåle, tror du att man får något roligt här i livet om man har miljoner på banken! Jag har aldrig varit så snabb som nu så nej du får helt enkelt sponsra mig i 5 år, sedan kanske vi kan börja diskutera DreamTeam! :tungan

Din snåle, tror du att man får något roligt här i livet om man har miljoner på banken! Jag har aldrig varit så snabb som nu så nej du får helt enkelt sponsra mig i 5 år, sedan kanske vi kan börja diskutera DreamTeam! :tungan

Haha! ja har inga miljååner på banken, isåfall hade ja inte tiggt mig in i ett suzuki stall :tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8