Nordic Stunt Riding Championship 2007

• Thread starter Thread starter PB
  • Start date Start date
Vore skoj med lite fler grenar. Typ team event, flest antal cirklar på 1 min, last man standing...osv osv.

låter najs, överväger att anmäla mig till scooterklassen men undrar vilka som ska köra innan :P

Kommer någon av dom stora kanonerna ?

Arto Nykvist
Matti Tepsa
"Vilde Sune" från Vilhelmina

:yoparty

Last edited:
Jag sätter mitt kort på Cool_Jocke från stuntindustry som vann förra året... han är i en klass för sig på sin nya 600RR-07a!!! Jag lovar! Totaly sick!

Last edited:
Jag sätter mitt kort på Cool_Jocke från stuntindustry som vann förra året... han är i en klass för sig på sin nya 600RR-07a!!! Jag lovar! Totaly sick!

håller med :D men ska inte du va med då tommy :tummenupp ??? jag och brorsan funderar på anmäla oss men vi ska ju köra på cityfesten fredag , lördag så ja vet inte om vi hinner!!!

håller med :D men ska inte du va med då tommy :tummenupp ??? jag och brorsan funderar på anmäla oss men vi ska ju köra på cityfesten fredag , lördag så ja vet inte om vi hinner!!!

Jo jag ska köra,, kommer bli kul som f*n.. hoppas det kommer många å kör. Klart ni ska komma,, tävlingen är väl på söndag tror jag.

Last edited:
LÄNGTAR ! :yoparty

Det kommer bli mycket bättre än förra året. Inte för att det var dåligt då, utan för att det mesta kommer vara bättre inte minst kvalitén på er stuntare:yoparty

Jag har beställd bra väder tar och med vårt lilla Bombertält inklusive bra humör till alla:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman