Nordic BoTT i senaste Motorrad

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Helt klart en bra artikkel, utrolig hvor mange tallenter Bromma Tjuren innehar, til og med hans menneskevurderinger er imponerende:tummenupp Få den mannen til å skrive artikler fra racene på BoTT-siden også:)
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Helt klart en bra artikkel, utrolig hvor mange tallenter Bromma Tjuren innehar, til og med hans menneskevurderinger er imponerende:tummenupp Få den mannen til å skrive artikler fra racene på BoTT-siden også:)

Tack din tokige Norrbagge! :tummenupp

Grymt bra skrivet Alex!! :tummenupp

Tack kompis!! Hur går det med hojletandet, fått tag på någe?? :)
 
Last edited:

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Tack kompis!! Hur går det med hojletandet, fått tag på någe?? :)

Nja ligger lite lågt. Känns som Pinky får gå ett år till :) , jag ska ut och resa nu i vinter (Aus) så det kommer nog försvinna mycket av budgeten. Jag får plocka bort allt onödigt så hon blir lite lättare, å så får jag lätta mig själv :) . Hade dock varit lite skoj att hänga med lite högre upp vilket jag tror jag hade gjort med bättre mtrl.

Hur går det för dig?? Någon ny på gång?
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Tack din tokige Norrbagge! :tummenupp

Tack kompis!! Hur går det med hojletandet, fått tag på någe?? :)

Tockig, stemmer bra det! Og hvertfall nå iom at vi har funnet ut at det er kommet kit-parts til 1098´en som for en billig penge hadde gjort den assnabb:huvet Og da er den selvfølgelig solgt:mad: Er nå på desperat leting etter nytt, og har fått et par bra tilbud - men som dessverre er med 4-sylindere:va
 

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Jätteintressant artikel! Mer sådant, mer svensk racing!
/Hanna
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Nja ligger lite lågt. Känns som Pinky får gå ett år till :) , jag ska ut och resa nu i vinter (Aus) så det kommer nog försvinna mycket av budgeten. Jag får plocka bort allt onödigt så hon blir lite lättare, å så får jag lätta mig själv :) . Hade dock varit lite skoj att hänga med lite högre upp vilket jag tror jag hade gjort med bättre mtrl.

Hur går det för dig?? Någon ny på gång?

Inget nytt än så länge.. sitter i en förhandling om en eventuell farbriksstyrning, haha!! Nej, men jag har nytt jobb å så...racingen hänger lite löst just nu.. men jag var på sponsormöte idag, går det vägen kan det nog bli nåt.. :)

Bara lätta Pinky, hör med Watz hur han gjorde med sin, den väger typ 170 kg eller mindre!!
 

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup
Grymt bra arbete Lind :tummenupp ..... Men du fick min rejser att låta onödigt dyr :arsele :D mer lyxprylar på hojarna så man kan gotta sig i depån:tuttar och så kör folk lite långsammare:pannkyss :pannkyss
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Inget nytt än så länge.. sitter i en förhandling om en eventuell farbriksstyrning, haha!! Nej, men jag har nytt jobb å så...racingen hänger lite löst just nu.. men jag var på sponsormöte idag, går det vägen kan det nog bli nåt.. :)

Bara lätta Pinky, hör med Watz hur han gjorde med sin, den väger typ 170 kg eller mindre!!

Då får vi hoppas att det blir något så du får nått ordentligt att köra på. Då tar du hem hela skiten :tummenupp . Sponsormöte :) om man ändå hade ett gäng sånna :) .

170 kg :näsblod , det var inte dåligt. Får väll höra med honom om han delar med sig av sina knep. Han hade väll visserligen en R så det är ju lite bättre utgångsmaterial. Vet du om han har kvar sin?

Grymt bra arbete Lind :tummenupp ..... Men du fick min rejser att låta onödigt dyr :arsele :D mer lyxprylar på hojarna så man kan gotta sig i depån:tuttar och så kör folk lite långsammare:pannkyss :pannkyss

Fy fasen, jag visste inte att den var så kittad. Dina titanskruvar är ju halva värdet på Pinky :D .
Riktigt grymt bygge :tummenupp .
 
Last edited:

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Då fick man ääääääääntligen tag i ett nummer :)

Kanonreportage och bla Mikkel ska verkligen ha credit för allt jobb han lägger/lagt på att rodda BOTT:en :yoparty
 
Last edited:

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Då får vi hoppas att det blir något så du får nått ordentligt att köra på. Då tar du hem hela skiten :tummenupp . Sponsormöte :) om man ändå hade ett gäng sånna :) .

170 kg :näsblod , det var inte dåligt. Får väll höra med honom om han delar med sig av sina knep. Han hade väll visserligen en R så det är ju lite bättre utgångsmaterial. Vet du om han har kvar sin?



Fy fasen, jag visste inte att den var så kittad. Dina titanskruvar är ju halva värdet på Pinky :D .
Riktigt grymt bygge :tummenupp .


Jag tror han har kvar den faktiskt. Stämmer nog med att det är en R... Däremot vågar jag nästan påstå att den kan ha vägt ännu mindre än 170kg... han har till och med karvat i ramen tror jag.. sen har han ju byggt om avgassystemet till seatpipe.. inte sett den live, men snackade kort med han på Åsen i somras... hör av dig till han, han gillar att snacka och hjälper nog till utan protest..:)

Grymt bra arbete Lind :tummenupp ..... Men du fick min rejser att låta onödigt dyr :arsele :D mer lyxprylar på hojarna så man kan gotta sig i depån:tuttar och så kör folk lite långsammare:pannkyss :pannkyss

Baaahh, du är en lyxkonsumerare av rang!! :)
Däremot klippte dom tyvärr bort lite granna, bland annat din sponsor som jag faktiskt la till i artikeln.. men men, får bli nästa gång :näsblod

Tråkigast av allt var att dom tog bort storyn om Greven´s tank. den som "Nazisten" byggt. En galen x-nazist som samlar på stridstankers :gnissla Bygger även grejer till MotoGP ibland.
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Grymt bra arbete Lind :tummenupp ..... Men du fick min rejser att låta onödigt dyr :arsele :D mer lyxprylar på hojarna så man kan gotta sig i depån:tuttar och så kör folk lite långsammare:pannkyss :pannkyss

Hva f.... Har man den mest pimpa Duccen i depoet så må man tåle at en ydmyk journalist skriver om det:confused: Janteloven gjelder ikke når man har sykt for mye cash:tummenupp Regner med at du stiller med ny carbon, titan og annet abrakadabrahikkemikk for et par hundre store til neste år også:pannkyss Mens vi fattige normenn har fått inndratt våre R´er av fogden:huvet
 

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati
Himla kul reportage, du en hejare på skriva å kör ännu bättre.:tummenupp
Hoppas det lockar många nya att delta. Redan nu ser man ju at det kommer bli fett tufft i BoTT nästa år, gratispoängens tid är förbi och för egen del kommer man bara närmare bottenskitet om man ser på listan :huvet . Men det gör det bara roligare.... hoppas jag:D
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Himla kul reportage, du en hejare på skriva å kör ännu bättre.:tummenupp
Hoppas det lockar många nya att delta. Redan nu ser man ju at det kommer bli fett tufft i BoTT nästa år, gratispoängens tid är förbi och för egen del kommer man bara närmare bottenskitet om man ser på listan :huvet . Men det gör det bara roligare.... hoppas jag:D

Hallooo, er det liv i den karen:tummenupp Bottenskitet? Når du får stell på topplokket, og ikke minst skjønner at noe er galt når sykkelen går mer sideveis enn framover så er du med igjen:) PS! Sideveis kjøring er speedway:D
 

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Hemma efter lite arbet utomlands. På köksbordet låg senaste nr av Motorrade. Jag säger bara hatten av för Mr Lind. Kanonbra artikel om Nordic BoTT.
Vidare allt det som händer i vedbodar o garage runt om så kommer 2009 att bli ett fantastiskt Nordicbott år.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top