Nordgren rular fetast!!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Efter helgens många negativa händelser så glömmer man lätt de positiva och en av dem var Nordgrens körning i 250R!!

Jäklars vad du kan köra! Det gjorde ont när du förlora förstaplatsen efter att ha dragit större delen av rejset, men det var en positiv överraskning att se dig dominera första halvan av rejset. Snygg körning trots varvningar och en del trånga situationer..

Grattis!!

Chrille skrev:
Efter helgens många negativa händelser så glömmer man lätt de positiva och en av dem var Nordgrens körning i 250R!!

Jäklars vad du kan köra! Det gjorde ont när du förlora förstaplatsen efter att ha dragit större delen av rejset, men det var en positiv överraskning att se dig dominera första halvan av rejset. Snygg körning trots varvningar och en del trånga situationer..

Grattis!!

Tänkte likadant när jag blev varvad in i Esset på Sviestad och Nordgren tog den som varvade mig på innern. :tummenupp

Men brutalare var det att bli omkörd av Magnus Fransson. Båda gångerna ut ur Esset och andra gången dök han upp på yttern i gruset – på bakhjulet. :rofl

Last edited:
Chrille skrev:

Grattis!!

Tackar

Det gjorde ont för mig också att tappa första platsen, men Mårtensson körde bättre. Det gäller att orka hålla tempot uppe genom varvningar och gulflaggor. Det blir till att fys och psyk träna mer.
Men mest ont gjorde det en timme innan start när inte växellådan gick runt efter att jag byt till en högre sexa, kan säga att jag var stressad då också.

Hoppas att det var ett bra race och Mike slapp se sin publik gå och fika...

Nordgren skrev:
Moahahahaha :rofl Jag ska visa en lite filmsnutt när Luff trimmas av depåtjejerna innan 125J körde ut i Lördags :D

Nordgren skrev:
Tackar

Det gjorde ont för mig också att tappa första platsen, men Mårtensson körde bättre. Det gäller att orka hålla tempot uppe genom varvningar och gulflaggor. Det blir till att fys och psyk träna mer.
Men mest ont gjorde det en timme innan start när inte växellådan gick runt efter att jag byt till en högre sexa, kan säga att jag var stressad då också.

Jag såg ju bara er när ni kom passerande(hoppas förresten att jag inte var ivägen, fick bara en blåflagga under hela rejset på rakan, och det var när ni kom andra gången).
Fikaklassen slog ju dessutom till med snabbaste varvtiden under hela helgen.

Så här ser han ut när han rejsar.

186 bilder från Falkenberg finns nu på nickes.nu

Bifogat

• Nordgren.jpg
    Nordgren.jpg
    78.1 KB · Visningar: 86
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park