noll koll ?

Status
Ej öppen för fler svar.

mojjsan

Medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
Z900
såg en killes trå blev stoppad nu,pga av att ngn besservisser trodde han var lag boken,sorry men *du* har fel..
klart man för köpa *reg papper inkl ram* inget fel på det,eller när din motor går sönder skall du skrota hela hojjen då eller :) för gamla motorn har ju inte samma motor nr som den andra du köper,juär det det första folk tänker på när det står reg papper önskas så klassar ni det som brott ?,då får vi fan stänga dom riktiga brott trådarna först då isf som är brott,tex rödljusåkning,fortkörning,grov vårdlöshet i trafik,smitningar,slanga i 200+ på allmän väg...men det flinar ni åt och tycker är skitballt snacka om att uppmuntra lag brott..

fan om en ram blir sne så kan du utan problem köpa ett papper inkl en ram som är hel,det är mindre brott än forkörning

tvungen att skriva av mig lite,

Last edited:
mojjsan skrev:
såg en killes trå blev stoppad nu,pga av att ngn besservisser trodde han var lag boken,sorry men *du* har fel..
klart man för köpa *reg papper inkl ram* inget fel på det,eller när din motor går sönder skall du skrota hela hojjen då eller :) för gamla motorn har ju inte samma motor nr som den andra du köper,juär det det första folk tänker på när det står reg papper önskas så klassar ni det som brott ?,då får vi fan stänga dom riktiga brott trådarna först då isf som är brott,tex rödljusåkning,fortkörning,grov vårdlöshet i trafik,smitningar,slanga i 200+ på allmän väg...men det flinar ni åt och tycker är skitballt snacka om att uppmuntra lag brott..

fan om en ram blir sne så kan du utan problem köpa ett papper inkl en ram som är hel,det är mindre brott än forkörning

Nu var väl inte frågan reggpapper+ram utan bara papper.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=103730

Långa farbron skrev:
Nu var väl inte frågan reggpapper+ram utan bara papper.

men snälla lite koll har ni väl eller ?? jag antar att man tänker lite själv,eller då ett inlägg i stället som, *du du glömde skriva till att ram önskas med*

istället för *ta bort tråden sån skit vill vi inte ha på sh*

mojjsan skrev:

Klart am kan...du kan köpa reg papper också. utan en enda del som följer med.

den kan vara helt skrotad, brunnit upp och oförsäkrad.

behöver inte alls vara olaglig eller skumt.

Har genom åren köpt flera sådana objekt....så jag ser inget problem med det å inte vare sig polisen eller bilprovningen heller för den delen. :tummenupp

tassen skrev:
Klart am kan...du kan köpa reg papper också. utan en enda del som följer med.

den kan vara helt skrotad, brunnit upp och oförsäkrad.

behöver inte alls vara olaglig eller skumt.

Har genom åren köpt flera sådana objekt....så jag ser inget problem med det å inte vare sig polisen eller bilprovningen heller för den delen. :tummenupp

exakt finns inget fel på det...

Nu var det ju så att tråden bara låstes, inte togs bort. Därmed kan någon person med neklehet läsa tråden för att sedan höra av sig till trådstartaren om han eller hon nu har lite papper "till övers".

Den stängdes nog för att slippa diskussionen som uppstod/uppstår i denna tråd.

Jag kunde tagit bort den. Men lät den vara kvar för att vara snäll.

Anledning:
* Tråden / inlägget ska ligga i annonssektion (köpes)
* Diskussion urartade

Denna tråd stängs för att:
* Du provocerar
* Du la tråden i fel forum

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis