Nokia N73

2871292 4300:-?

Beställ den på nätet så kan du kapa de priset ett gäng hundringar! :tummenupp
Köper hellre utan väntetid för några hundringar extra. Så jag var och köpte en på MediaMarkt idag för 4290. En Nokia E65. Såg en HTC 3600 och han som sålde dom sa att nu fanns det inbyggd GPS i dessa. Men sedan så ... realistiskt sett. Hur ofta kommer man använda den funktionen... ? Bättre att köpa en riktigt GPS för mellanskillnaden upp till den prisklassen.

Nu laddas Nokian (min första nokiatelefon tror jag)... och nytt med Symbian OS 9.1.

Någon som kan tipsa vart jag kan ladda ner gratis spel till den? Inte ett enda spel följer med. Jag vill ha tetris och patiens.

Köper hellre utan väntetid för några hundringar extra. Så jag var och köpte en på MediaMarkt idag för 4290. En Nokia E65. Såg en HTC 3600 och han som sålde dom sa att nu fanns det inbyggd GPS i dessa. Men sedan så ... realistiskt sett. Hur ofta kommer man använda den funktionen... ? Bättre att köpa en riktigt GPS för mellanskillnaden upp till den prisklassen.

Nu laddas Nokian (min första nokiatelefon tror jag)... och nytt med Symbian OS 9.1.

Någon som kan tipsa vart jag kan ladda ner gratis spel till den? Inte ett enda spel följer med. Jag vill ha tetris och patiens.

Gratulerar till ett bra köp!
Har lekt lite med den, och älskar både formatet på telefonen, kvalitetskänslan, och skärmen! Ligger väldigt fint i fickan!

Håller med dig på GPS punkten, säkert hel kul grej en vecka, men i slutändan så väljer man nog en "riktig" GPS med stor skärm, ex. Garmin Nuvi.

Hoppas du blir nöjd med telefonen när du kommer igång med användandet! :yoparty

Hur gör man för att korrekt koppla upp sig till internet på den bärbara datorn, fast via mobilens datakoppling? Bluetooth närmare bestämt. Har endast GPRS-internet så behöver inte snabbare koppling än bluetooth.

Någon som kan förklara hur man gör i PCn och i Symbian?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg