No Shit Sherlock

"Viss preferens för vita".

Nu kändes visserligen det här testet ovanligt genomtänkt men självklart påverkas resultaten av att vita först hade samma sida som bra saker och att det sedan bytte. Frågorna efteråt var inte mycket bättre än söndagsbilagornas "Är du en Spara eller Slösa-test".

Så vattentätt känns ju lite överdrivet. Är du verkligen allvarlig? Jag hoppas verkligen att det inte används såna här test för att bestämma om någon ska in på kåken eller rättpsyk. Känns inte jättesvårt att lura.

Jag hade velat göra samma test fast med svarta ansikten på samma tangent som nåt positivt först. Då hade man garanterat fått "Viss preferens för svarta".
Gör som Halogen föreslår!
Med en viss grad av respekt tror jag inte att du har en aning om vad som skiljer en bra test från en dålig och hela grejen är just att du ska byta plats på orden eftersom det är det som skapar problem för dig.
Å du kommer att klara av att fejka testen om du klarar av att reagera .001 sek långsammare lite då och då. Jag önskar dig lycka till med det!

Du har dock rätt i att frågorna efter inte är avancerade men varför skulle de vara det? Finns mest för att bygga upp en databas och de som gör testen utgår nog från att folk inte ljuger överdrivet mycket. Vad du nu skulle vinna på det...

Med en viss grad av respekt tror jag inte att du har en aning om vad som skiljer en bra test från en dålig och hela grejen är just att du ska byta plats på orden eftersom det är det som skapar problem för dig.
Å du kommer att klara av att fejka testen om du klarar av att reagera .001 sek långsammare lite då och då. Jag önskar dig lycka till med det!

Du har dock rätt i att frågorna efter inte är avancerade men varför skulle de vara det? Finns mest för att bygga upp en databas och de som gör testen utgår nog från att folk inte ljuger överdrivet mycket. Vad du nu skulle vinna på det...

Jo, jag ska göra om testet när jag har tid. Kan nästan svära på att det kommer bli annorlunda, men bara nästan.

Jag vet nog inte överdrivet mycket om skillnader mellan diverse test och har ingen hög tilltro alls till liknande tester som det här och med en viss grad av respekt right back atcha så tvivlar jag väldigt starkt på behovet av psykologer/psykiatriker samt faktiskt deras egna mentala hälsa i många fall.

Du kallar alltså detta test för vattentätt när de själva skriver följande under FAQ:

Du kanske har större tilltro till det här testet än vad det förtjänar! Dessa test är inte perfekt tillförlitliga enligt någon definition av tillförlitlighet. Resultaten varierar normalt något från ett tillfälle till ett annat. Du kanske upptäcker det om du upprepar något av testen.

:D

En fråga bara, är man smygrasist om man inte vill att invandrarna ska begå en massa brott och sköta sig i landet? eller om man vill bevara sverige svenskt?.
Bäst vore det nog om alla skötte sig svensk eller invandrare, men jag måste säga att det svider mer om adnan_gangster kommer och tar min hoj.

Vad menar du med invandrare? Danskar, tyskar, engelsmän, spanjorer?

Last edited:
Att de dessutom alltid börjar med positiva ord tillsammans det som man "förväntas" föredra har faktiskt fått mig att tvivla.
Precis, dessa test är totalt intetsägande eftersom det helt styrs av vilken ordning saker hamnar. För varje omkastning blir allt svårare att hålla isär. Sen varierar resulatet beroende på vilken latency din uppkoppling har. :D

Precis, dessa test är totalt intetsägande eftersom det helt styrs av vilken ordning saker hamnar. För varje omkastning blir allt svårare att hålla isär. Sen varierar resulatet beroende på vilken latency din uppkoppling har. :D

Läs FAQ:n.

Jo, jag ska göra om testet när jag har tid. Kan nästan svära på att det kommer bli annorlunda, men bara nästan.

Jag vet nog inte överdrivet mycket om skillnader mellan diverse test och har ingen hög tilltro alls till liknande tester som det här och med en viss grad av respekt right back atcha så tvivlar jag väldigt starkt på behovet av psykologer/psykiatriker samt faktiskt deras egna mentala hälsa i många fall.

Du kallar alltså detta test för vattentätt när de själva skriver följande under FAQ:

Du kanske har större tilltro till det här testet än vad det förtjänar! Dessa test är inte perfekt tillförlitliga enligt någon definition av tillförlitlighet. Resultaten varierar normalt något från ett tillfälle till ett annat. Du kanske upptäcker det om du upprepar något av testen.

Vad menar du med invandrare? Danskar, tyskar, engelsmän, spanjorer?

Ja exakt hudfärgeen eller liknade spelar ju ingen roll.

Vänta på att nån skulle skriva att jag inte är rasist, då det är uppenbart att jag inte är rasist, men enligt många svenskar och invandrare så är man det om man tänker som jag gör.

om du läser längst ner i inlägg 15 så står det att du gott kan ta testen med en nypa salt även om det ser vetenskapligt korrekt ut. Översättning: Nej! Du kan inte lita fullt ut på testen, den kan mäta fel, det finns faktorer som kan påverka resultaten och du får inte exakt samma resultat om du gör testen mer än en gång.
Däremot är den "mer eller mindre vattentät" så tillvida att den är väldigt svår (Läs nu väldigt svårt inte omöjligt!) att medvetet fejka och att detta ofta kan avslöjas med statistiska analyser. Sedan gör man troligen inte detta på en snabb internet version, fast det vet jag inte.

Att du sedan tvivlar på psykologer och psykatriker är inte förvåndande och på sätt och vis en stor komplimang! Kanske en av de bästa jag har fått!
Givetvis gäller ju inte detta dig men ofta är det rätt kul att de som menar att vi inte kan något och att allt vi gör är humbug samtidigt är de som är mest rädda för att träffa oss. Att detta inte gäller dig vet vi ju eftersom du aldrig är rädd eller har någon annan mänsklig svaghet!

Nu kan vi väl lämna testen och återvända till trådens huvudämne!?

Att detta inte gäller dig vet vi ju eftersom du aldrig är rädd eller har någon annan mänsklig svaghet!

Nu kan vi väl lämna testen och återvända till trådens huvudämne!?

Men vafasen, jag skrev ju att jag inte vet så hemskt mycket om såna här test. Det är väl en mänsklig svaghet? :va

Tja, det var du som drog in testet i tråden.

Ja exakt hudfärgeen eller liknade spelar ju ingen roll.

Vänta på att nån skulle skriva att jag inte är rasist, då det är uppenbart att jag inte är rasist, men enligt många svenskar och invandrare så är man det om man tänker som jag gör.

Vad menar du med ditt svar? Det var alltså ett gäng danska kids som drog in svenska dito på en massa dumheter och sen kom en tysk tant och snodde er tvätt. Är detta korrekt? Jag har aldrig hört talas om nåt liknande faktiskt. :näsblod

Last edited:
Men vafasen, jag skrev ju att jag inte vet så hemskt mycket om såna här test. Det är väl en mänsklig svaghet? :va

Tja, det var du som drog in testet i tråden.

Vad menar du med ditt svar? Det var alltså ett gäng danska kids som drog in svenska dito på en massa dumheter och sen kom en tysk tant och snodde er tvätt. Är detta korrekt? Jag har aldrig hört talas om nåt liknande faktiskt. :näsblod

aahhahaha, sorry om jag var otydlig! :D
Ne jag gick inte och frågade vart alla var ifrån men barnen pratade på arabiska, samma med farmor.

Michael Zand är en lustig prick som kommer från Iran från början och äger ett stamcellsbolag som erbjuder svårt cancersjuka människor behandling med stamceller.

http://www.zandcell.com/

Är det bara jag som drar öronen åt mig?

Hjälp tack! Hjälp!
Som du så fint påpekade, vore lösningen på "problemen" att minska mötena mellan människor från dessa två kulturer. Vi har redan ett sådant system, det kallas segregation.

Varsågod!

Det här var inte för din rätt att spela allan och låtsas att du inte förstår, utan för att det med största säkerhet faktiskt finns folk som inte förstod kopplingen.

.

Ditt resultat visar på:
Stark automatisk preferens för Mörkhyade människor framför Ljushyade.

Nu fuskade jag visserligen och skrev att jag var en 25-årig svart kvinna(i övrigt skrev jag bara att jag 'kände' 8 för både svarta och vita människor, svarta var på samma sida som bra grejer, dock var det tecknade bilder), men det där testet kan du ta och stoppa upp nånstans. Pardon my french.

Jag tror inte på tomten heller.
:rofl :arsele

aahhahaha, sorry om jag var otydlig! :D
Ne jag gick inte och frågade vart alla var ifrån men barnen pratade på arabiska, samma med farmor.

Jaha, okej, där ser man. :D

Last edited:
Som du så fint påpekade, vore lösningen på "problemen" att minska mötena mellan människor från dessa två kulturer. Vi har redan ett sådant system, det kallas segregation.

Varsågod!

Det här var inte för din rätt att spela allan och låtsas att du inte förstår, utan för att det med största säkerhet faktiskt finns folk som inte förstod kopplingen.
Du,Allan.
Allan är ett mansnamn,stor bokstav.
Comprende?????

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...