Gör som Halogen föreslår!"Viss preferens för vita".
Nu kändes visserligen det här testet ovanligt genomtänkt men självklart påverkas resultaten av att vita först hade samma sida som bra saker och att det sedan bytte. Frågorna efteråt var inte mycket bättre än söndagsbilagornas "Är du en Spara eller Slösa-test".
Så vattentätt känns ju lite överdrivet. Är du verkligen allvarlig? Jag hoppas verkligen att det inte används såna här test för att bestämma om någon ska in på kåken eller rättpsyk. Känns inte jättesvårt att lura.
Jag hade velat göra samma test fast med svarta ansikten på samma tangent som nåt positivt först. Då hade man garanterat fått "Viss preferens för svarta".
Med en viss grad av respekt tror jag inte att du har en aning om vad som skiljer en bra test från en dålig och hela grejen är just att du ska byta plats på orden eftersom det är det som skapar problem för dig.
Å du kommer att klara av att fejka testen om du klarar av att reagera .001 sek långsammare lite då och då. Jag önskar dig lycka till med det!
Du har dock rätt i att frågorna efter inte är avancerade men varför skulle de vara det? Finns mest för att bygga upp en databas och de som gör testen utgår nog från att folk inte ljuger överdrivet mycket. Vad du nu skulle vinna på det...