"Först hoppade han av från M till SD. Nu har han fått nog av sitt nya parti"
.....
....
"Jag har upptäckt att de är främlingsfientliga smygrasister, förklarar Zand för TT."
http://www.kvp.se/nyheter/1.1594204/zand-hoppar-av-sd-de-ar-smygrasister
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jorå! Satsa lite på motorsport så har du 90% av begåvningsreserven på halsen, bland annat 30% av SH och 80% av Zatzy m.fl.Rätt tydligt att rekryteringsbasen består av personer på Forrest Gump's nivå, eller under i intellektuell kapacitet. Annars går det inte rekrytera medlemmar för SD...
Det finns inget som heter smygrasist, så nej. Jag tar också på mig uppdraget att kungöra det faktum att du inte heller är rasist.En fråga bara, är man smygrasist om man inte vill att invandrarna ska begå en massa brott och sköta sig i landet? eller om man vill bevara sverige svenskt?.
Bäst vore det nog om alla skötte sig svensk eller invandrare, men jag måste säga att det svider mer om adnan_gangster kommer och tar min hoj.
En fråga bara, är man smygrasist om man inte vill att invandrarna ska begå en massa brott och sköta sig i landet? eller om man vill bevara sverige svenskt?.
Bäst vore det nog om alla skötte sig svensk eller invandrare, men jag måste säga att det svider mer om adnan_gangster kommer och tar min hoj.
På din tidigare fråga om du är (smyg)rasist, för att kunna svara på det måste man veta om du tror att skillnaderna mellan svenskar och nysvenskar har kulturella eller nedärvda orsaker?..Har hur mkt skit på lager som jag har sett igenom åren i det området.
På din tidigare fråga om du är (smyg)rasist, för att kunna svara på det måste man veta om du tror att skillnaderna mellan svenskar och nysvenskar har kulturella eller nedärvda orsaker?
En fråga bara, är man smygrasist om man inte vill att invandrarna ska begå en massa brott och sköta sig i landet? eller om man vill bevara sverige svenskt?.
om du har en rasistisk hållning kan du faktiskt testa här: https://implicit.harvard.edu/implicit/sweden/selectatest.jsp
Utan att bli alltför teknisk ger det dig din automatiska preferens sedan är det upp till din medvetenhet hur du använder dig av detta.
Alla punkter du radar upp är helt legitima och jag kan förstå hur du resonerar. Men det handlar inte per definition om vem som är invandrare eller svensk, utan om vem det är som uppfostrar barnen. Det spelar ingen roll om föräldrarna är från Libanon eller Sverige, det som leder till problem är att de inte skulle ha barn från första början.Vet inte riktigt vad jag själv menar med bevara sverige svenskt, kanske menar jag att jag tror att sverige skulle vara bättre om vi bara var svenskar?.
Men jag vet att det troligtvis inte stämmer.
Om jag ska vara helt ärlig så är det väldigt stor skillnad på sk invandrare och svenskar, kommer antagligen bli hatad nu när jag skriver detta, men here i go.
Bodde i ett "invandrar område" här i örebro för ett tag sedan, där barn lekte som fan runt radhuset, både svenska och invadrarungar.
Man behöver inte studera dom för att se att invandrar ungarna drog med svenska ungar i massa skit, tex klättra på taken, kasta stenar på allt och alla.
Sen såg jag något som var jävligt tråkigt att se, svenska ungarna hade sån jävla rädsla mot invadrarna, invadrarungarna höjde handen och svensken la sig och grät.
Verkar iof inte spela nån roll på ålder då en äldre invandrar gumma bara gick rätt in på våran baksida och snodde mattor och skit, och det hände ofta.
Har hur mkt skit på lager som jag har sett igenom åren i det området.
Alltså ska det där verkligen vara ett bra test? Jag vet inte om jag är rasist eller om det bara är så att jag hinner vänja mig vid mönstret för de "vita" människorna.om du har en rasistisk hållning kan du faktiskt testa här: https://implicit.harvard.edu/implicit/sweden/selectatest.jsp
Utan att bli alltför teknisk ger det dig din automatiska preferens sedan är det upp till din medvetenhet hur du använder dig av detta.
Alltså ska det där verkligen vara ett bra test? Jag vet inte om jag är rasist eller om det bara är så att jag hinner vänja mig vid mönstret för de "vita" människorna.
Lite off-topic men testen är mer eller midre vattentät om än det kan finnas lite olika förklaringar till varför resultaten uppstår.
*text*
Två väldigt olika kulturer som möts kommer obönhörligen att leda till tråkigheter.
Jag hade velat göra samma test fast med svarta ansikten på samma tangent som nåt positivt först. Då hade man garanterat fått "Viss preferens för svarta".
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |