No shit!!! =) (Nyhetsklipp)

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
klippt från www.wighsnews.se

KIRUNA
Två män förföljda av björnhona med ungar
Klockan 04:28 på onsdagsmorgonen ringde två män som var och fiska i Torneträsk till polisen och sa att de var förföljda av en björnhona med tre ungar. Björnhonan var 25 meter från männen som försökte att backa, men björnen följde efter. Enligt polisen så har männen även lagt sig ned på marken men det har inte hjälpt. Polisen som hela tiden hållit kontakt med männen har hört björnen vråla men den gick inte till attack. Vid 05:08 hade de båda männen lyckats att ta sig till en bergstopp och därifrån sett att björnen och ungarna var 500 meter bort. Männen frågade polisen vad de skulle göra, till svar fick de att de skulle ta sig från platsen så fort som möjligt.
03-07-02 09:38 / Teija

Poliserna trodde inte att de redan funderat på det eller?? :hej

fyfaaan vad jag hade kutat om jag hade varit nån av dom hehe
:skrämd :skrämd :skrämd

Det värsta är att vad hjärtat vill inte är så smart, springer man och björnen verkligen vill ha en så är man kappsprungen på nolltid och ligger i björnens mage ;)

sEiKo skrev:
Det värsta är att vad hjärtat vill inte är så smart, springer man och björnen verkligen vill ha en så är man kappsprungen på nolltid och ligger i björnens mage ;)
inte jag *skakar på huvet* hahahahahahhah

Eller så kan man ta fram sin UZI som är obligatorisk utrustning när man är ute i jungeln och spryar lite så drar nog björnen. :crash

rougie skrev:
Eller så kan man ta fram sin UZI som är obligatorisk utrustning när man är ute i jungeln och spryar lite så drar nog björnen. :crash
EHH räcker han får syn på mej så sticker han ju hahahahahahahha

Vem fan lägger sig ner och spelar död?

Det man bör göra är att ställa sig och skrika allt vad man kan har jag hört...... hoppas bara inte jag får ta reda på det i praktiken nån dag.

750RR

Men du har rätt en Double Whooper skulle sitta bättre. :tummenupp

Bifogat

• 2whopper.jpg
    2whopper.jpg
    13 KB · Visningar: 194
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back