Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Går ju inte annat än att bli förbannad när man ser hur dumma i huvudet folk är, både motorcyklister och bilförare. Jävligt mycket rysskrascher, ett land jag aldrig tänker besöka![]()
Lär ju inte vara mer än 3-4 stycken av dom olycksdrabbade som har körkort, det ser man ju. Resten är ju samtidigt påverkade av något också.
en varning, det verkar inte gå att "spola" jag ville se crashen på bulten runt 20 minuter en gång till, men då började videon bara om ifrån 0:00 och hur jag än går så blir det 0:00Efter mycket googlande så hittade jag den på en rysk/polsk-sida http://www.cda.pl/video/68507a6/No-prisoners-2012
Det behöver inte vara speciellt svårt att få ett körkort i vissa länder. Det kan räcka med att ge lite presenter till ''rätt'' personer. Då löser sig det mesta smidigt.Körutbildningen i ryssland liknar ungefär den vi hade på 50-talet, dvs det räcker med att du kan köra bilen runt kvarteret typ. Att kolla i backspeglar, avläsa trafiksituationer, använda blinkers, titta innan man svänger/kör ut etc är inget som läggs någon större vikt på, vilket syns i de flesta krachvideos.
en varning, det verkar inte gå att "spola" jag ville se crashen på bulten runt 20 minuter en gång till, men då började videon bara om ifrån 0:00 och hur jag än går så blir det 0:00
men denna video är intet speciellt, dom flesta har finns i andra compilations
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden