No more Mr Smoker Stroker

den ser inte alls ut sådär. mattias cbr ser ut såhär:

:fakta

Bifogat

• cbr.jpg
    cbr.jpg
    78.9 KB · Visningar: 201
Och låter såhär:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-BWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-POFF-PUFF-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

etc, etc.

Mattias skrev:
Och låter såhär:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-BWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-POFF-PUFF-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

etc, etc.

hähäh... :crash

Så låter inte en 600, de låter: WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

:D

Snart låter den inte alls. Jag ska montera originalburken idag.

Nej, men det är jävligt gay (på det dåliga sättet) med bullriga avgasrör som inte ger nån effekt.

Rykande färsk tråd. Jag har haft TRE CBR600 på raken inklusive den den här tråden handlar om. Fast nu har jag köpt en Aprilia RS250 igen. Weeeeeeeeeee-njiup.

Mattias skrev:
Rykande färsk tråd. Jag har haft TRE CBR600 på raken inklusive den den här tråden handlar om. Fast nu har jag köpt en Aprilia RS250 igen. Weeeeeeeeeee-njiup.

Aha, är du sugen på att mecka igen :tummenupp
Trodde du fick nog efter förra... :D

Rykandefärsk tråd :corn

Eftersom nu tråden grävts upp kan vi väl lite gärna köra på lite här.

Jaha Mattias, annars då? Snön knarrar bra under fötterna ?

Mattias skrev:
Det är tre år sen, och jag har skitdåligt minne.

Då ska vi kanske inte påminna dig igen om allt förebyggande arbete och den
ständiga oron för att avgasportarna ska ramla in och låsa kolvarna, hur snabbt
tändhattarna korroderar, reedventiler som går av, sidostöd som vibrerar loss
osv... :)

Bara att gratulera! Det är ju faktiskt jävligt roliga maskiner att köra när allt
funkar :tummenupp

Mattias skrev:

Jaså det blir till att åka pappsmälla igen, då får man väl se sig bli förnedrad utav en 250 istället för en lastgammal cbr600 på de lokala krokvägarna då.
Jag får skylla på att min hoj inte går fort om jag inte har upplackade kåpor,
och det orkar jag inte med just nu :(

IronMike skrev:
siktar på sub 7 min på bulten nu eller ? ;)

Det blir det helt säkert.

Jag tänkte krossa ditt ego genom att spöa dig på bulten med så lite effekt som möjligt.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back