No more Mr Smoker Stroker

Du skulle köpt Martins (303) hoj istället, hans extremt coola TLR istället... men okej, det är ju en Honda och CBR så du är ju rätt ute :tummenupp

McB skrev:
Kom igen nu Björn, våga se sanningen i vitögat och byt klass till Touring 600. :D

Jag trodde det av STD600 han och apstruts satsa på.
StandardTouringDiscoGay600?? :rolleyes:

Med DiscoKawan som depå-moppe kan det inte bli fel...

Chrille skrev:
Jag trodde det av STD600 han och apstruts satsa på.
StandardTouringDiscoGay600?? :rolleyes:

Med DiscoKawan som depå-moppe kan det inte bli fel...

Jag trodde STD600 stod för SynthigTouringDove600 men jag har säkert fel som vanligt...

Jepp, centralstöd. Fast man kan se det som ett inbyggt depåstöd också. En CBR600 är det roligaste min ekonomiska situation tillåter just nu så hacka på, jag byter inte ändå.

Ahhh, en Volvo 240 har han köpt, tyskfärgad och grann :D Hoppas att den blåryker mindre än Pasta-produkten du hade förut :crash

att gå från aprilia till honda e som att äta pizza me ris!! :mad: :confused: :crash :rolleyes: :fakta

--------------------------
2-takt e makt!

Jag misstänker att det är så att killar som måste ha splitternya, feta sporthojar kompenserar för någon annan brist, vilket betyder att Mattias har en strålande personlighet och ett ofantligt organ. Eller?

race skrev:
att gå från aprilia till honda e som att äta pizza me ris!! :mad: :confused: :crash :rolleyes: :fakta

laugh.gif

Ja hur kunde du, den var juh fin din rs!

--------------------------

2-takt e makt!

Goodstuff skrev:
Jag trodde STD600 stod för SynthigTouringDove600 men jag har säkert fel som vanligt...

Jaha, nu har fröken Schampoo och herr TRkräX gaddat sig samman igen. Nåja, nåväl, et cetera, deras tid kommer... :crash

Juha rejsar med sin sjöko, en exakt lika ful Hynda som din bara att den är mera silvertejpad, kommer du att göra rent hus nu i R-600 klassen ;)

på med 80'tals stället bara sen är det bara ut o åk!
En 600, då kan till o med jag få provköra. Snart!
Du kommer iallafall lysa upp min tillvaro med alla dessa färger.

Grattis till nyförvärvet. Vem ville ha Epan?

Bikerbitch skrev:
på med 80'tals stället bara sen är det bara ut o åk!
En 600, då kan till o med jag få provköra. Snart!
Du kommer iallafall lysa upp min tillvaro med alla dessa färger.

Grattis till nyförvärvet. Vem ville ha Epan?

Beror väl på om den är strypt eller inte? Du får väl köra en Hayabusa om den är strypt till 25kW?

Mattias, är den strypt eller kör du bara som en f*tta? :crash

Mattias skrev:
Jepp, centralstöd. Fast man kan se det som ett inbyggt depåstöd också. En CBR600 är det roligaste min ekonomiska situation tillåter just nu så hacka på, jag byter inte ändå.

Hoj efter ekonomi...hmmm, klurigt. Varför tänkte inte jag på det??? :crash

Macho Woman skrev:
Jag misstänker att det är så att killar som måste ha splitternya, feta sporthojar kompenserar för någon annan brist, vilket betyder att Mattias har en strålande personlighet och ett ofantligt organ. Eller?

Vilket borde betyda att jag är en vandrande penis med "Great personality"!.... Eller är jag undantaget som bekräftar regeln?

/Undrande i Åmål

Tråkigt att höra om ekonomin men ännu tråkigare att höra att du skaffat en sån där hmmm........ tingest! Varför behöll du inte den gamla istället då? Eller är den gamla så mycket mer värd än den där?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back