NMCK-tråden

Fan nu är man full i götet!!! Ses på söndag luar!! Nu ska vi göra stan osäker.. Eric bor jämte en tall där sköts en kille i pallet TVÅ gånger.. scaRY

//rOBrAS

jobbas det i helgen eller kan vi ta en ölkwäll i stugan kanske?

hörru robban, jag tänkte på de,. fan du har inte köpt dej nån vinterbil än va? börjar väl bli dags o ställa av saaben din? tror jag ställer av min skoda till nästa helg så jag måste nog fixa nån gammal skräpbil o köra med över vintern!

:D :D :) :D :) :D

:tungan

Mohahaha

hörru robban, jag tänkte på de,. fan du har inte köpt dej nån vinterbil än va? börjar väl bli dags o ställa av saaben din? tror jag ställer av min skoda till nästa helg så jag måste nog fixa nån gammal skräpbil o köra med över vintern!

Mohahaha

Äsch, jag kör ju SAAB så den kommer rasa ändå :)

Någon som har tagit sig en öl eller whiskey ikväll? Fisken?

Mohahaha

Jag ska nog åka å kolla på en 900 nästa vecka:yoparty

Last edited:
jag ska handla 900:a imorrn!!!:tummenupp

Skickade just ut ett klubbmail där jag nämnde klubbmöte framöver. Tänkte kolla bland er entusiaster vilket datum som inte kan passa?

Skickade just ut ett klubbmail där jag nämnde klubbmöte framöver. Tänkte kolla bland er entusiaster vilket datum som inte kan passa?

Jag är alldeles upptagen 3 helger framåt vad jag vet, annars kan jag nog resten innan innan nyår i alla fall.
Blir det en vardag så är jag på prexis närsomhelst:tummenupp

funkar när som för me med..
tycker dock de är lite bögigt med massa gubbar i skinställ, men de är väl inget att göra åt kanske!? trotts allt en mc klubb.

Back