NMCK-tråden

är du så pass nyckter så du kan köra på söndag bjuder jag på öl på söndag.. helt klart..:tungan

bättre o sattsa på mån tis ons tors fre lr nått kanske..:tuttar

Läs igen.. Om det inte blir alkohol på Lördag så vill jag köra. Sannolikheten att man förtär en eller tjugoåtta öl på Lördag är rätt stor. Eller du kanske tror att jag kommer att gå ut hårt på Fredag?! :)

Mån-Fre så jobbar dom flesta och då blir det bara små tråkiga turer. Bättre att ta det en helgdag så man kan köra i många timmar!!

Heh nu ska jag sooova.

Godnatt

Läs igen.. Om det inte blir alkohol på Lördag så vill jag köra. Sannolikheten att man förtär en eller tjugoåtta öl på Lördag är rätt stor. Eller du kanske tror att jag kommer att gå ut hårt på Fredag?! :)

Mån-Fre så jobbar dom flesta och då blir det bara små tråkiga turer. Bättre att ta det en helgdag så man kan köra i många timmar!!

Heh nu ska jag sooova.

Godnatt

jag läste inte fel, men sanolikheten att du är nått redig i huvudet på söndag är juh rätt liten, hänga med korgdreggen en kväll har juh aldrig lämnat någon nykter....
ska du verkligen gå ut hårt på fredag? de tror jag inte på...:tungan
nä ännu en dryg natt konversation.. sorry lollo de var inte min mening men msn är juh bara sååå ute och nu är de lunarstorm för hojåkare som gäller på nätterna ..:tuttar :tungan

Yo gotta sey godnight to the hood man, peace out my bike ridi'n bros!
Got to keep it real u know! Ride hard, just kip on going, fuck the law and shit som dom sejjer när dom sejjer god natt i araby med en nystulen hoj tyyyp :D :gnissla
// Mörten

Last edited:
Hej alla NMCK:are och annat löst folk. Nu vill jag samla er alla till en stunds skitprat över en ägg och baconmacka och en kopp kaffe. Den trevliga kvällen avlöses sen förhoppningsvis i lite trevliga svängar i den varma luften och vackra naturen för dom som är intresserade. Kl. 18 till 21 är stugan öppen. Välkomna!

en liten bild från igår..

Bifogat

• 29maj.jpg
    29maj.jpg
    109.2 KB · Visningar: 88
Blir lite körning i det fina vädret lite senare! Samling vid Pump 18:30!!

Utflykt

:hojharley
Jag var tidigare inne på att göra en skåneutflykt någon dag, och nu tänkte jag att det börjar bli dags att sätta planerna i verket. Mina kunskaper i lokalgeografi sviktar en del och när jag hade planerat rutten upptäckte jag till min fasa att det var till blekinge jag skulle åka. Men om det finns något intresse av en sådan liten tur vore det kul. Tänkte mig start i i början på dagen och några stopp, bland annat för lunch och någon sevärdhet. Lördagen kan vara den bästa dagen då nationaldagen och söndagen på många ställen firas genom att stänga butiker och restauranger. (Hade tänkt en snabbis på Ovets Motor i Olofström, men inget måste).

Synpunkter?

:hojharley
Jag var tidigare inne på att göra en skåneutflykt någon dag, och nu tänkte jag att det börjar bli dags att sätta planerna i verket. Mina kunskaper i lokalgeografi sviktar en del och när jag hade planerat rutten upptäckte jag till min fasa att det var till blekinge jag skulle åka. Men om det finns något intresse av en sådan liten tur vore det kul. Tänkte mig start i i början på dagen och några stopp, bland annat för lunch och någon sevärdhet. Lördagen kan vara den bästa dagen då nationaldagen och söndagen på många ställen firas genom att stänga butiker och restauranger. (Hade tänkt en snabbis på Ovets Motor i Olofström, men inget måste).

Synpunkter?

Jag får nog stå över det hela :( . Insåg nyss att det är fullt upp på helgerna fram tills semestern....

jo jag satt o tänkte på de, vad har vi kvar att göra på övervåningen?

Inte mycket....

Lister runt borden.. Adam har "lite" el kvar att dra. Var det allt?

Däremot så bör vi nog ta tag i stockarna som ligger ute i regnet! Allt hänger väll på Sjöstränderna, vedklyven...

Inte mycket....

Lister runt borden.. Adam har "lite" el kvar att dra. Var det allt?

Däremot så bör vi nog ta tag i stockarna som ligger ute i regnet! Allt hänger väll på Sjöstränderna, vedklyven...

Ja jag vet, jag e en dålig människa.
Annars är det väl mest plocka undan all skit, verktyg mm, samt städa lite ordentligt.

Hej nmckare, nu är jag en av er! Körde upp igår och fixade det. Garage är hyrt, pengar snart fixade och hoj köps nästa vecka.

Kommer hem om nån vecka och hälsar på, så har ni någon att köra om och peka finger åt! =)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman