NMCK-tråden

RobRas

Guest
Koolt.. En sån där man inte behöver fylla på vatten bryggare? Smidigt i alla fall..

God natt nu.. Drick några öl åt mig med.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Koolt.. En sån där man inte behöver fylla på vatten bryggare? Smidigt i alla fall..

God natt nu.. Drick några öl åt mig med.

Jepp... går att välja mellan kaffe, choklad, cappucino och blåbär..
 

RobRas

Guest
Någon som vill köra en sväng kommande helg? Jag är sugen som fan men det är dryygt att köra själv.
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Någon som vill köra en sväng kommande helg? Jag är sugen som fan men det är dryygt att köra själv.

ja e ju självklart på, kunde ju försökt få med linus med, om nu tummarna ploppar ur så hojen blir ihopsatt:gnissla
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
ja e ju självklart på, kunde ju försökt få med linus med, om nu tummarna ploppar ur så hojen blir ihopsatt:gnissla

Ha ha hoppas bara inte på förmycke från lille linus bara!!! klart vi ska ut och köra om det e fint väder!! :yoparty
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag hoppas det blir dåligt väder! :mad:
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04

blir det nån inbjudan utskickade till mötet eller blir det lappar på anslagstavlor och allmän spridning som gäller??

var det den 20:e???:va

nästan så vi måste städa lite innan.. jag slängde alla flaskor och burkar som joniz och fishi egentligen skulle gjort :FU
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
blir det nån inbjudan utskickade till mötet eller blir det lappar på anslagstavlor och allmän spridning som gäller??

var det den 20:e???:va

nästan så vi måste städa lite innan.. jag slängde alla flaskor och burkar som joniz och fishi egentligen skulle gjort :FU

Jo, vi får dra upp nån kväll å städa undan lite skit.
 

Pirzig

5-4-4-6
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Södra Norrhult
Hoj
Yamaha Aerox 100
Mötet den 20:e kl. 16.00

blir det nån inbjudan utskickade till mötet eller blir det lappar på anslagstavlor och allmän spridning som gäller??

Djungeltelegraf och e-postmeddelanden. Dessutom stod det angivet på inbetalningskorten som skickades ut. Viktor Karlberg har inte fått sitt ännu så om någon känner för att prata med honom om det så är det bra, plus eventuella nya NMCK:are som vågar komma.
:krama
 

RobRas

Guest
Ha ha hoppas bara inte på förmycke från lille linus bara!!! klart vi ska ut och köra om det e fint väder!! :yoparty

Kunde inte sagt det bättre själv.. Han kommer inte hinna med att få färdigt den innan Lördag. Han får inga grejer förens Jonas har fått sin nya 848... Mycket velande hit och dit..

blir det nån inbjudan utskickade till mötet eller blir det lappar på anslagstavlor och allmän spridning som gäller??

Djungeltelegraf och e-postmeddelanden. Dessutom stod det angivet på inbetalningskorten som skickades ut. Viktor Karlberg har inte fått sitt ännu så om någon känner för att prata med honom om det så är det bra, plus eventuella nya NMCK:are som vågar komma.
:krama

Jag kan säga till honom imorgon. Vart ska pengarna sättas in och hur mycket? Rykterna säger att det blir några nya medlemar :tummenupp . Det visar sig på Söndag.
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top