NM/SM/SO 2013 - Lever ni?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
I helgen kördes NM på Anderstorp, eller om det var SM eller SO eller LO eller TCO...

Ingen tråd på SH med rapporter om vad som händer/hände. Lever ni?
Eller är det ingen som bryr sig längre?

Här har ni möjlighet att marknadsföra er gratis men det kanske är för jobbigt?
Eller så har folk fullt upp med att uppdatera Fejan och Twitter?

Jag är besviken! :tungan

För HELVETE, jag har just vaknat upp efter 2x16 varv racing, 52 minuter låååååång racing, way off Mike Luffs SO-upplägg. Ge dig 15 minuter så jag kan lea upp kroppen....

Riktigt bra racing mellan Kallio och Mårtensson igår! Synd att Norvald inte körde Yamahan som låter så skönt utan en gammal sunkig Suzuki. Mannen med den sexiga överkroppen körde oxå bra,lite fighting spirit kunde allt skönjas där..

Hade en super helg på Anderstorp! Tävlade i SM/NM 125GP och Racen gick grymt bra, 4 st första pris bucklor. Det började med tekniskt strul men blev tillslut en bra inledning på säsongen...

Jesper Pellijeff #13

En till som är vid liv. Första hands info via Facebook (jag vet, gillar det egentligen inte heller. Men vad f-n gör man), och andra hands info via hemsidan, oberg-racing.se.

När det ändå kom på tal! Någon som kan länka till helgens träningstider och resultat! Kollat på ARC:s sida men där vart det inget napp!

Håller med Perra lite, varför har inte arrangörerna mer info på siten, det fanns ju www.raceresults.se. Varför fanns det ingen info på hemsidan om det. Underbar teknik men det verkar som ingen bryr sig eller kan datorer.
Kunde ju vara trevligt för de som inte har möjlighet att komma på plats.
Och varför inte ha en webbkamera över mållinjen så även alla våra utlandsracare kan se vad de missar i race hemma i Svedala.
Nej, skärpning alla kommande arrangörer. Måste fan bli bättring på ALLA plan....

Joolanesse

Hittade sldrig någon bra info om racing heller och detta är mitt första år som tävlande, startade en öppen grupp på facebook där nu många förare anslutit sig,

Ploppar upp bilder filmer race raporter bra info om kommande helger regemente etc!

Roadracing sverige heter den bara gå med!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025