NK-mannen fortsätter !

Det var en på pappas jobb som hittade kniven och enligt henne så liknade inte mannen den 35-åring som sedan länge utpekats som NK-mannen...

Kan man inte hänga ut media också?, helt värdelöst att man kan göra så som de har gjort bara för att få sälja lite.

Jag är 35år och inte ens hörd i fallet ... inte får jag vara med på NK-filmer och får mitt liv refererat i nyhetsprogram och alla "serösa" undersökande program.

F-n vad krävs för att få lite uppmärksamhet i dagens samhälle ??
Måste jag springa naken i Farmen eller sjunga falskt i Fame factory uttagningarna.

Man kanske skulle försöka sig på en Bachelor- the radhus edition eller varför inte kalla sig "Darkrider"göra en Actionrulle på hojen med allas liv som insats.

Eller skall man bara slappna av och glida med i livets stilla vaggande........

Jag vill inte betala skatt till någon idiots skadestånd.
Att tidiningarn stulit uppgifter och hittat på saker om killen är inte mitt fel.
Blåser de upp och sprider "Nyheter" som galna hundar får de ta smällen också.
Låt massmedia stå för hela skadeståndskalaset.

Killen tar väll med lite tur livet av sig innan det blir snack om pengar.

Nk-mannen som släpptes var ju Dif fan och det var ju lite folk som skrev med syrlig ton - självklart så är han djurgårdare också m.m.....Det var fler än en som menade att så är djurgårdare .........Nå , får vi se en ursäkt från er ?Eller. :D Jag ser fram emot att se om ni är lika snabba att be om ursäkt som ni var att klanka på en stackars oskyldigt gripen djurgårdare( ja , jag vet att han är en småfifflare :D )......Nå seså .. :fakta

hoppas bara staten måste punga ut med skadestånd, men det lär ju inte hända. Även om han är en brottsling så har han rätt till ersättning tycker jag. Hade det varit USA så hade han lätt fått 20mille utan att ens gå till domstol!

K-Micke skrev:
Det är väl klart att staten betalar skadestånd,
frågan är ju om media och tidningar gör det.
Hoppas killen lämnar kriminaliteten bakom sig,
han har säkert en lysande framtid i en dokusåpa eller nåt. :crash

Han får nog inget skadestånd skulle jag tro, han är misstänkt för en massa andra brott pga saker som kommit upp under utredningen. De vill ju häkta honom igen.
Lite skalbolagsaffärer och lite förfalskade kreditkort skulle jag tippa på.

soppatorsken skrev:
Ny man är häktad och heter nått "jugge-namn"( min gissning eftersom jag inte kan skillja utlänska namn åt så bra). Flickvännen ser snygg ut. Nu vill vi veta deras sexvanor! Fram för mer skvaller! :rolleyes:
vart har du sett detta namn???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...