Nissan GT-R vs Hayabusa

Har sett den där på youtube förut och där har det pratats om närmare 1000 hästar och det skulle förklara att den maler på fint över 320 knyck Men jag kanske har helt fel? Är den standard så är det 480 hästar på 1,75 ton. Rätt långt ifrån min släde tex i vikt/effekt. Och jobbarkompisen som har en har åkt på pisk som sagt. Men visst går de finfint. :)

700 Ungefär.

Vet ingen som har byggt över 1000 än. Bla AMS har ett bygge på G.
gtrblog.com

Min drömbil för övrigt :)

Bilen i klippet har ett trimkitt som ger närmare 800 pollar. Kommer inte ihåg vilken firma som monterat... satt nämligen och läste om den bilen/trimkittet igår:)

Jävligt fet bil måste jag säga.

dreva om, och turbo, så var det klart, förläng svingen om det nu behövs... xD

Vad vill du uppnå med tråden:va Om nu trimmet kostar så lie som 200K på bilen. Jag kan lägga en fjärdedel på min rejält använda Bird, och gossen i bilen kan kamma sin stekar frilla:va

Fattar inte vad som är så imponerande med gamla bilar som man lägger en massa pengar att trimma. Sätt en turbo på en hoj, så händer det något.

The Russian empire strikes back:)

Nissan GTR är en av de grymmaste gatbilar man kan köpa för vettiga pengar, snabbare än även en 997 Turbo runt NurburgRing...:tummenupp

de är ingen ide o lägga upp såna filmer här för de blir bara ett jävla tjafs om att den minsan är trimmad för flera hundratusen o att de inte går o jämföra så,, VA FAN DE ÄR JU EN GRYM BIL FÖR BÖVULEN...herregud,

Ja, för ca: 1 mille drygt kör man ifrån en standardmc som kom ut för drygt 10år sedan med knapp marginal och som idag kostar småpengar begagnad. Men är en imponerande bil hursom med dubbelkopplings automatlåda (omöjligt att göra bort sig med) och till hyfsade pengar.

de är ingen ide o lägga upp såna filmer här för de blir bara ett jävla tjafs om att den minsan är trimmad för flera hundratusen o att de inte går o jämföra så,, VA FAN DE ÄR JU EN GRYM BIL FÖR BÖVULEN...herregud,

Precis, på sporthoj får och kan inte en bil vara snabbare än en hoj...oavsett omständigheter.:näsblod

Den där ryska GT-R:en går utan bara satan.
Här mot en Bugatti Veyron

[YOUTUBE-ID]EVmdA5M-LZg[/YOUTUBE-ID]

http://www.youtube.com/watch?v=wq7lPXLnzMs&has_verified=1

NO2 850hk på bil och turbo på en Busa blir det såhär hehe :näsblod
Jag ställer gärna upp på en 'roll on' mot any GT-R hehe:D
+400hk MCX kit till en Busa kostar väl inte mer än 65-70ksek...
Youtube kanalen FullTiltLife hade ganska många roliga videos, bland annat denna:

[YOUTUBE-ID]yr0mcnTdf7g[/YOUTUBE-ID]
Andersen turbo, är det månne Andersson turbo härifrån de syftar på...

Last edited:
Mm veyron går inte av för hackor, denna videon visar det ganska väl:

[YOUTUBE-ID]zbMStoxjD4M[/YOUTUBE-ID]

Men favoriterna i hastighetsjämförelserna är nog dessa:

[YOUTUBE-ID]21_JCx3_vlc[/YOUTUBE-ID]

Fiiiii satan när F1 kärran sätter sig och kan leverera..

[YOUTUBE-ID]QKaAwtgeLek[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...